201 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
22-01-2025 15:53:10
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua!
După ce am asociat rolul de modul UNICEF pentru conturile de administrator si secretar nu mai pot sa accesez SIIIR-ul.
Am șters din setări Cookie-uri și date ale site-urilor, am încercat si pe alt browser si tot nu merge.
HTTP Status 403 - Access is denied
type Status report
message Access is denied
description Access to the specified resource has been forbidden.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:40:36
|
---|
La data/ora: 2025-01-22 16:20:58
Text: Bună ziua,
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site (https://mss.qie.ro/suport) și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil școală".
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
ATENȚIE la schimbarea rolurilor – trebuie ținută apăsată tasta ”CTRL” pentru a nu pierde selecția curentă de roluri ale utilizatorului.
Succes.
| Teleorman | Alexandria | Școala Gimnazială "Mihai Eminescu" Alexandria |
202 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
23-01-2025 11:05:24
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Birsan Daniel ma numesc, informatician la Scoala Gimnaziala General Nicolae Sova Poduri.
In SIIR, la sectiunea Configurare responsabil clasa, trebuie adaugate toate cadrele didactice cu rol de diriginte si clasele acestora? Mai exact, pentru ce categorie de elevi trebuie completate fisele? prescolari, scolari, gimnazial?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
06-03-2025 18:55:59
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:30:35
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
Se completeaza pentru nivelurile anteprescolar prescolar, primar, gimnazial, liceal-zi.
| Bacău | Poduri | Scoala Gimnaziala "General Nicolae Sova" Poduri |
203 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
23-01-2025 15:07:51
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum adaug în SIIIR MODULUL MONITORIZARE SEGREGARE?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:39:04
|
---|
La data/ora: 2025-01-23 15:10:49
Text: Bună ziua,
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site (https://mss.qie.ro/suport) și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil școală".
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
ATENȚIE la schimbarea rolurilor – trebuie ținută apăsată tasta ”CTRL” pentru a nu pierde selecția curentă de roluri ale utilizatorului.
Un răspuns similar există și în secțiunea ”Q&A” - https://mss.qie.ro/suport/qanda
Succes.
| Gorj | Novaci | Liceul Teoretic Novaci |
204 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
27-01-2025 09:38:29
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,in urma crearii utilizatorului,Modul unicef pe scoala,la autentificare cu utilizator si parola ,nu se deschide aplicatia SIIIR,desi aceasta e functionala pentru alti utilizatori,deci implicit nu putem avea acces la Modul de monitorizare.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:38:23
|
---|
La data/ora: 2025-01-27 10:04:48
Text: Bună ziua,
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site (https://mss.qie.ro/suport) și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil școală", pe lângă cele minim necesare pentru accesul la aplicație.
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
ATENȚIE la schimbarea rolurilor – trebuie ținută apăsată tasta ”CTRL” pentru a nu pierde selecția curentă de roluri ale utilizatorului.
Succes.
| Suceava | Câmpulung Moldovenesc | Scoala Profesionala Speciala Campulung Moldovenesc |
205 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
27-01-2025 15:11:28
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Modulul Monotorizare segregare nu imi apare in SIIIR. Cum procedez pentru adaugare?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:38:11
|
---|
La data/ora: 2025-01-27 15:46:15
Text: Bună ziua,
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site (https://mss.qie.ro/suport) și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil școală", pe lângă cele minim necesare pentru accesul la aplicație.
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
ATENȚIE la schimbarea rolurilor – trebuie ținută apăsată tasta ”CTRL” pentru a nu pierde selecția curentă de roluri ale utilizatorului.
Succes.
| Buzău | Ziduri | Şcoala Gimnazială Comuna Ziduri |
206 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
27-01-2025 16:48:54
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum creez modulul de MONITORIZARE segregare in SIIIR?
Cum obtin rolul de Modul UNICEF responsabil scoala?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:38:02
|
---|
La data/ora: 2025-01-28 09:20:00
Text: Bună ziua.
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site (https://mss.qie.ro/suport) și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil școală" (pe lângă cele minim necesare de acces în SIIIR).
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
ATENȚIE la schimbarea rolurilor – trebuie ținută apăsată tasta ”CTRL” pentru a nu pierde selecția curentă de roluri ale utilizatorului.
Succes.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 1 | Grădiniţa "Christophori International" |
207 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 09:26:35
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua,
Un diriginte care este responsabil pe clasa se logheaza in SIIIR ii apar elevii, daca intră peste o oră nu ii mai par elevii. ce ested e făcut?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:37:39
|
---|
La data/ora: 2025-01-28 19:43:10
Text: Situatia prezentata a fost remediata.
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
208 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 10:40:39
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Imi apare modulul de segregare, dar la fise elevi nu apar fisele si nici monitorizare restransa si monitorizare extinsa nu apar.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:37:23
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:15:18
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Responsabilul de la nivelul unității de învățământ vizualizează toate fișele din unitate. Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asocieze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele.
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Buzău | Buda | Şcoala Gimnazială Comuna Buda |
209 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 11:25:04
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Pentru modulul de Monitorizare segregare am creat utilizatorul cu rolul de Modul UNICEF Responsabil scoala. Cand incerc sa ma loghez sunt trimis la pagina https://www.siiir.edu.ro/siiir/home/index.html in care initial nu se afiseaza nimic. La refresh pagina se afiseaza urmatoare:
HTTP Status 403 - Access is denied
type Status report
message Access is denied
description Access to the specified resource has been forbidden.
Apache Tomcat/8.0.15
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:37:09
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 08:38:30
Text: Problema apare de la supraaglomerarea SIIIR (prea multi utilizatori in acelasi timp acceseaza SIIIR). Incercati sa va logati dimineata devreme sau seara.
| Constanţa | Constanţa | Şcoala Gimnazială Nr.37 Constanţa |
210 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 11:45:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Unde gasim in SIIIR modulul Segregare scolara?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:36:39
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:34:30
Text: Administratorul SIIIR DIN UNITATE genereaza conturile de acces la Modulul Monitorizare Segregare
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Bacău | Solonţ | Şcoala Gimnazială Solonţ |
211 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 12:58:57
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu se regasesc prescolarii din structura arondata in modulul de monitorizare segregare
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:36:31
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:17:44
Text: Situatia prezentata este in curs de remediere.
| Prahova | Vâlcăneşti | Școala Gimnazială, Comuna Vîlcanești |
212 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 13:22:13
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Suntem Scoala Gimnaziala Corocaiesti care are in structura: GPN Corocaiesti, GPN Bursuceni si Scoala Gimnaziala Bursuceni
Pentru unitatile structura GPN Bursuceni si Scoala Gimnaziala Bursuceni , nu apar fisele de monitorizare ale elevilor.
cum putem proceda?
apar doar elevii de la scoala cu PJ
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:36:13
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:15:20
Text: Situatia prezentata este in curs de remediere
| Suceava | Corocăieşti | Scoala Gimnaziala Corocaiesti |
213 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 13:39:06
|
Întrebare/Descriere situație/context |
in fisa de monitorizare prescolarii de la gradinita arondata nu para in lista
cum procedam?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:36:04
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:16:02
Text: Situatia este in curs de remediere.
| Suceava | Veresti | Scoala Gimnaziala Veresti |
214 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 16:56:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
În SIIIR nu apare modulul ,,monitorizare segregare'' .
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:35:02
|
---|
La data/ora: 2025-01-28 19:31:02
Text: Trebuie ca administratorul SIIIR din școală să genereze si sa dea dreptul pe contul de profesor pe modulul UNICEF
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 4 | Şcoala Gimnazială Nr. 113 |
215 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 19:34:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna seara!
Suntem Scoala Gimnaziala Breznita Ocol, CUI 29083993, cod SIIIR 2561101396, judetul Mehedinti si in SIIIR nu apare modulul administrator/utilizator, respectiv modulul segregare. Ce putem face? Va multumim!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:34:54
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:13:46
Text: Administratorul SIIIR din unitate trebuie sa genereze conturi de acees la Modului Monitorizarea segregării școlare
| Mehedinţi | Brezniţa-Ocol | Școala Gimnazială Breznița-Ocol |
216 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 20:03:13
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In momentul in care vreau sa ma loghez imi apare mesajul STARE HTTP 403-aCCESUL ESTE REFUZAT
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
06-03-2025 20:05:25
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:07:34
Text: Verificati conexiunea la internet.
| Buzău | Năeni | Şcoala Gimnazială Comuna Năeni |
217 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
29-01-2025 09:56:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Mi am creat cont pe platforma mss.qie.ro, dar cum pot acesa modul segregare scolara in SIIIR?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:34:24
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:11:57
Text: Administratorul SIIIR din unitate genereaza conturile de acces la Modul Monitorizarea segregării școlare
| Prahova | Cornu De Jos | Școala Gimnazială "Profesor Cristea Stănescu", Comuna Cornu |
218 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
29-01-2025 10:10:07
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua, va rog sa-mi spuneti daca aceste chestionare se aplica si elevilor de la invatamantul seral si celor de la programul A doua sansa ?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:34:06
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 10:55:59
Text: Metodologie, Art. 7
(2) Formațiunile de studiu, clase/grupe, constituite în forma de învățământ cu frecvență redusă/seral sau constituite în cadrul programelor de tip „A doua șansă”, nu sunt incluse în calculul indicatorilor și scorurilor la nivelul unității de învățământ, ci sunt evaluate în mod separat, urmărindu-se setul de indicatori prevăzuți de Anexa nr.3 a prezentei metodologii.
„Metodologia reglementată prin Ordinul 7701/2024 instituie in regim special, derogatoriu, pentru formațiunile de studiu cu forma de învățământ cu frecevnță redusă/seral sau constituite în cadrul programelor „A doua șansă”. În cazul acestor formațiuni de studiu va fi urmărit un set de 6 indicatori, prevăzuți în Anexa 1.3. Rațiunile care au stat la baza acestui regim special credem că sunt evidente, majoritatea elevilor acestor formațiuni de studiu fiind adulți, unii chiar și părinți la rândul lor. Opțiunea de a continua studiile într-o altă formă de învățământ decât cea de zi, presupune o situație mai puțin avantajată din perspectiva socio-economică (unii fie au ratat „prima șansă” în educație, fie sunt implicați în sarcini domestice sau s-au angajat pentru a se putea întreține pe ei și familiile lor. În plus, o astfel de derogare este justificată și de modalitatea specifică de constituire a acestor formațiuni de studiu (oferta este limitată, presupune opțiunea voluntară a celor care se înscriu, complianța cu cerințele specifice de înscriere iar bazinul de elevi acoperă o cohortă de vârstă largă)”. (Ghid tehnic - Partea 1, pg. 22)
| Alba | Ocna Mureş | Liceul Tehnologic Ocna Mures |
219 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
29-01-2025 11:08:39
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Creere modul SIIIR- Monitorizarea segregării școlare
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:33:56
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:10:45
Text: Administratorul SIIIR din unitatea de invatamant genereaza conturile pentru operare in Modulul Monitorizarea segregării școlare
| Bihor | Lăzăreni | Şcoala Gimnazială Nr.1 Lăzăreni |
220 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
30-01-2025 10:17:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua!
Nu știu cum să merg mai departe, pentru a completa datele.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
06-03-2025 20:05:11
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:22:17
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Vă rugăm detaliați solicitarea.
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Prahova | Gura Vadului | Școala Gimnazială, Comuna Gura Vadului |
221 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
30-01-2025 11:35:56
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Avand in vedere termenul de 10 februarie pentru completarea datelor in siiir , privind segregarea, va comunic faptul ca platforma SIIIR nu functioneaza
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:32:17
|
---|
La data/ora: 2025-01-30 13:38:04
Text: Colegii de la SIMAVI ne-au raportat în data de 30 ianuarie 2025 că în ultimele zile s-au înregistrat o serie de disfuncționalități la nivelul SIIIR și că au reușit să remedieze probeleme tehnice. Sperăm să aveți acum acces la SIIIR pentru finalizarea cu succes a primei etape a procesului de monitorizare a segregării școlare.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 3 | Școala Gimnazială Nr. 195 |
222 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 10:00:05
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Pentru a avea acces la secțiunea de monitorizare segregare ,care sunt pașii pentru a avea rolul de asociat in Modul UNICEF Responsabil școală?
Unde gasesc acea iconiță cu UTILIZATOR sa-mi aleg rolul de Modul UNICEF Responsabil școală?
MULTUMESC !
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:31:19
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 17:07:11
Text: Bună ziua,
La Secțiunea „Suport”, la subsecțiunea „Ghiduri tehnice”, găsiți documentul cu capturi de imagine „Flux de lucru Modul monitorizare segregare SIIIR”. Sperăm să găsiți acolo răspunsul de care aveți nevoie. Dacă nu, vă rugăm să reveniți cu detalii legate de întrebare.
| Maramureş | Ruscova | Liceul Tehnologic Ruscova |
223 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 12:58:27
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Aplicația SIIIR funcționează aleatoriu,cand funcționează merge foarte greu,uneori se blocheză,trebuie inchisă.In ultimile 2 zile,a funcționat în jur de 2 ore.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:59:41
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:32:07
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Iaşi | Podu Iloaiei | Şcoala Gimnazială "Al.I.Cuza" |
224 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 13:02:06
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Aplicația SIIIR funcționează aleatoriu,cand funcționează merge foarte greu,uneori se blocheză,trebuie inchisă.In ultimile 2 zile,a funcționat în jur de 2 ore.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:59:24
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:32:38
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Iaşi | Podu Iloaiei | Şcoala Gimnazială "Al.I.Cuza" |
225 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 20:31:40
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Deja aceasta aplicatie funtiona foarte greu cand se introduceau date la inceputul anului sau cand erau situatii cu termen ca: plan scolarizare, introducere date pentru sprijin educational (tichete), modul mate... etc.. Acum ati implementat acest modul unicef fara sa va ganditi macar o clipa ca platforma nu va functiona. Ar trebui sa va prezentati scuze public pentru modul de functionare al platformei, sa mariti termenele pentru introducerea datelor sau sa cautati solutii pentru a facilita introducerea datelor.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
06-03-2025 19:59:02
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:33:27
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Galaţi | Negrileşti | Scoala Gimnaziala "Florea Julea", Comuna Negrilesti |
226 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 23:59:42
|
Întrebare/Descriere situație/context |
nu am in SIIIR LELEASCA MODULUL MONITORIZARE SEGREGARE
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:30:18
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:34:10
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Pentru acordare drepturi pe modul vă rog să vă adresați administratorului din cadrul unității, respectiv responsabilului SIIIR din cadrul ISJ
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Olt | Leleasca | Școala Gimnazială Leleasca |
227 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
01-02-2025 00:13:16
|
Întrebare/Descriere situație/context |
nu apare in SIIIR SCOALA ALUNISU OLT MODULUL MONITORIZEAZA SEGREGARE
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:30:08
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:34:48
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Pentru acordare drepturi pe modul vă rog să vă adresați administratorului din cadrul unității, respectiv responsabilului SIIIR din cadrul ISJ
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Olt | Alunişu | Școala Gimnazială Alunișu |
228 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
01-02-2025 22:51:26
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Desi utilizatorul din SIIIR are asociat rolul de "Modul UNICEF Responsabil scoala", nu imi apare Modulul de "Monitorizare segregare" in pagina SIIIR. Multumesc anticipat!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:29:49
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:30:26
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 4 | Şcoala Gimnazială Nr. 133 |
229 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
03-02-2025 14:04:05
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua. In modulul Administrare - Utilizatori, am creeat un cont de utilizator pe nivel profesor cu rol Modul UNICEF Responsabil scoala.
Odata creeat contul, nu il pot accesa. La accesare primesc eroarea "HTTP Status 404 - Acces is denied".
Nu doresc folosirea contului principal pentru a colecta datele, doresc creeare de conturi cu acces doar la acest modul, pentru a introduce datele responsabili de sala. Multumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:14:54
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:37:44
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Braşov | Râşnov | Școala Gimnazială Nr. 3 Râșnov |
230 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
03-02-2025 14:10:24
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Probleme cu Monitorizare Segregare.
- Am creat un cont (pentru responsabilul care va introduce datele), de nivel Unitate de învățământ, cum apare în Fluxul de lucru am atașat rolul de Modul UNICEF Responsabil școală, dar nu apare butonul de Monitorizare Segregare.
- Am Atașat și rolul de Modul MATE Responsabil școală, atunci apare butorunul de Monitorizare Segregare, dar nu există nici un elev.
Vă rog să ne ajutați în această privință, cum să creez contul, deoarece nu vreau să atașez alte roluri de tip Secretar, Director, etc persoanei respective.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:28:48
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:38:41
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Satu Mare | Satu Mare | Școala Gimnazială "Bălcescu-Petofi" Satu Mare |
231 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
03-02-2025 17:54:42
|
Întrebare/Descriere situație/context |
M-am autentificat in SIIIR ca secretara , am intrat in modulul Administrare si m-am bifat Responsabil scoala Modul Unicef. Nu a mai functionat siiir, am inchis iar acum nu mai pot sa ma loghez deloc. primesc un mesaj astfel. HTTP STATUS 403-Access is denied. Multumesc pentru ajutor.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:14:04
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:39:25
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Mureş | Stânceni | Școala Gimnazială Stânceni |
232 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
03-02-2025 20:24:04
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună seara! Nu mă pot conecta la SIIIR cu contul creat pt. responsabil. Am încercat:
1. Network - Disable cache
2. Conectarea la diferite noduri 1-7
3. Conectare din diferite browsere
Apare mesajul de eroare : HTTP Status 403 - Access is denied
type Status report
message Access is denied
description Access to the specified resource has been forbidden.
Apache Tomcat/8.0.15
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:14:16
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:42:31
Text: Aceste situatii apar in perioadele in care aplicatia SIIIR este solicitata in acelasi de f. multi utilizatori.
| Mureş | Sighişoara | Școala Gimnazială "Aurel Mosora" Sighișoara |
233 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
04-02-2025 10:52:34
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am creat pentru fiecare educator/învățător/diriginte conturi de Profesor, cu rolurile necesare (responsabil UNICEF etc) și i-am asociat pe fiecare la clasa sa, astfel încât fiecare să completeze fișa elevilor din clasa pe care o îndrumă. Până la acest moment doar 2 diriginți s-au putut conecta la SIIIR. Ceilalți fie nu se pot conecta, fie se conectează dar nu li se deschide lista elevilor. Repet: pentru toți am folosit aceleași setări ale conturilor. Cum putem proceda pentru finalizarea fișelor?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:13:16
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:46:00
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Prahova | Talea | Școala Gimnazială, Comuna Talea |
234 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
04-02-2025 19:59:02
|
Întrebare/Descriere situație/context |
M-am logat cu succes prima oară, apoi după aprox. 20 de minute am fost deconectată, iar acum când încerc să mă conectez primesc eroarea "Nume de utilizator sau parolă incorecte" deși m-am asigurat de mai multe ori că parola este corectă.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:14:20
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:12:26
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Școala Gimnazială "Regina Maria" |
235 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
04-02-2025 21:46:36
|
Întrebare/Descriere situație/context |
introducere date
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:56:53
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 20:08:12
Text: Bună ziua,
Vă rugăm se ne dați mai multe detalii privind solicitarea Dvs.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Școala Gimnazială "Regina Maria" |
236 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
04-02-2025 22:48:50
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu imi apare sectiunea Formatiuni de studiu in Managementul institutiilor de invatamant
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:06:59
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:14:09
Text: Operatorul de nivel Unitate de învățământ este reprezentat de utilizatorii din unitățile de învățământ și doar el are rolul de a popula și de a gestiona baza de date cu informații privind formațiunile de studiu.
Utilizatorul de nivel Profesor are drepturi doar pe modulul Monitorizare segregare dacă i s-a atribuit acestui cont de utilizator rolul Modul UNICEF Cadru didactic.
| Buzău | Buzău | Şcoala Gimnazială "Nicu Constantinescu"Municipiul Buzău |
237 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
05-02-2025 09:53:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu pot sa creez utilizatorul pt cont modul UNICEF, nu ma lasa sa introduc rolul in SIIIR, dau clic sa aleg modul si nu face nimic, nu pot crea contul...
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:05:11
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:16:28
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Iaşi | Iaşi | Școala Gimnazială "George Călinescu", Iaşi |
238 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
05-02-2025 11:16:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
S-au creat conturile din modulul Administrare-Utlizatori, s-au introdus datele solicitate la fiecare cont creat, s-a selectat la Roluri modulul UNICEF, dar când încercăm să accesăm un cont creat se deschide o pagina goală.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:04:26
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 14:19:49
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 3 | Școala Gimnazială Nr. 116 |
239 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
05-02-2025 11:28:02
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Revin, am reusit sa fac contul Modul UNICEF, dar acum e alta problema, nu stiu inca daca a salvat Modul UNICEF, trebuie sa ma autentific dar nu pot apare urmatoarea eroare
"HTTP Status 403 - Access is denied", ce am gasit eu pe net..."este o eroare care apare atunci cand nu ai permisiunea de a accesa pagina web sau alta resursa pe un server web" sau "Codul de stare de răspuns la eroarea clientului interzis HTTP 403 indică faptul că serverul a înțeles cererea, dar a refuzat să o proceseze"
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:04:09
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:16:59
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate
| Iaşi | Iaşi | Școala Gimnazială "George Călinescu", Iaşi |
240 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 09:32:08
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua. În Fișa de monitorizare elev nu există posibilitatea de a bifa dacă elevul stă în ultimele două bănci. Am mai semnalat acest aspect, răspunsul pe care am primit nu rezolvă situația. Am făcut setările conform Flux de lucru monitorizare segregare. Am discutat și cu alți directori nimeni nu vede câmpul special „elevul stă în ultimele două bănci” . Este o poză în Fluxul de lucru monitorizare segregare despre fișa de monitorizare, nici acolo nu apare. Dacă câmpul special apare târziu nu o să avem timp ca să finalizăm încărcarea datelor la termenul dat pentru că avem 1100 de elevi. Mulțumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:56:41
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:18:45
Text: În anul școlar 2024-2025 Itemul ,, Așezat în ultimele două bănci,, nu există; a fost introdus în SIIIR un atribut nou față de anul școlar trecut, ,,Așezarea în bancă,, pentru formațiunile de studiu, care se realizează din modulul Managementul unităților de învățământ/Formațiuni de studiu/Atribute și se completează atributul ,, Așezare în bănci,, cu una din valorile T=Tradițional, R=Rotație, A=Alta, conform documentului Flux de lucru modul Monitorizare segregare școlară.
Față de vechiul ordin privind interzicerea segregării școlare, noul ordin menționează explicit că, pentru a preveni segregarea, unitățile de învățământ care păstrează aranjamentul pe șiruri de bănci pot să asigure rotirea elevilor în bănci cel puțin o dată pe modul educațional, pentru a se evita ca doar anumiți elevi să fie așezați în ultimele bănci din clase. Vezi și Art. 26. - (3) din Metodologie - Calcularea scorului de segregare şcolară porneşte de la ponderea existentă a fiecărei categorii de elevi, definiţi de criteriile menţionate, la nivelul clădirilor unităţii de învăţământ, dacă activitatea didactică din aceleaşi cicluri de educaţie este organizată în mai multe clădiri, la nivelul grupelor/claselor, acolo unde sunt cel puţin două grupe/clase pe acelaşi an de studiu şi la nivelul ultimelor două bănci, dacă, în mod cumulativ, este păstrată organizarea spaţială tradiţională a claselor pe şiruri paralele de bănci, elevii nu sunt rotiţi periodic în bănci şi efectivele de elevi sunt mai mari de 24 de elevi.
| Covasna | Sfântu Gheorghe | Școala Gimnazială "Váradi József" Sfântu Gheorghe |
241 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 09:43:02
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Data: 2025-02-05 21:33:27
Textul răspunsului: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025
Astăzi iar nu funcționează...
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:55:53
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:57:39
Text: Remediat
| Galaţi | Negrileşti | Scoala Gimnaziala "Florea Julea", Comuna Negrilesti |
242 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 12:01:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Dupa accesarea contului, nu apar elevii, nu am nicio fisa a evevilor clasei.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:55:21
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:16:49
Text: Pentru a avea acces la fișele elevilor, responsabilul școală (cu rol de informatician în SIIIR), trebuie să creeze conturi pentru utilizatorii care introduc datele în SIIIR, de nivel profesor rol Modul UNICEF Cadru didactic și să-i asocieze la clase în secțiunea ,,Configurare responsabil clasă,,
Astfel vor fi accesate fișele de la clasele arondate (indiferent dacă sunt de la PJ sau structuri).
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 3 | Școala Gimnazială "Leonardo Da Vinci" |
243 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 12:06:41
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Pentru cine trebuie sa configuram conturi cadre didactice, pentru toti profesorii sau pentru diriginti? Unde facem asta? pot fi mai multe persoane responsabil UNICEF scoala? Informaticianul care opereaz ce cont trebuie sa isi faca? Conturile le creeam in SIIIR la Administrare, Utilizatori? Ce parola ne cere acolo?
multumesc
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:55:12
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 14:00:18
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
Rolul (contul) de informatician in SIIIR se creeaza de la nivel de inspectorat școlar.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Liceul Teoretic "Ștefan Odobleja" |
244 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 14:32:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
nu apar fisele elevilor de la unitatile arondate
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:53:42
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 14:18:25
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Buzău | Puieştii De Jos | Şcoala Gimnazială Puieşti Comuna Puieşti |
245 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 15:03:17
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La unitatea noastra avem strutura si Personalitate Juridica.La structura nu gasesc clasele arondate.Scoala Gimnaziala Horea Cluj
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:53:22
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 14:17:50
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Cluj | Cluj-Napoca | Școala Gimnazială "Horea" Cluj-Napoca |
246 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 16:39:15
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu reusesc sa ma loghez in siteul SIIIR. Usernamul si parola sunt corecte, insa nu reusesc sa ma conectez.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:52:31
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 14:20:43
Text: Adresati-va responsabilului SIIIR din unitatea dv.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Şcoala Gimnazială "Sfânta Treime" |
247 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 20:07:44
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu ma accepta siiir - ul sa ma loghez. incerc de o saptamana. am resetat parola, user si nu ma recunoaste. ce pot sa fac?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:51:56
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 14:07:59
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
| Buzău | Pătârlagele | Liceul Tehnologic Oraş Pătârlagele |
248 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
07-02-2025 09:17:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Scoala Gimnaziala Andrei Saguna Turda are arondata structura Scoala Primara Waldorf.
In modulul MONITORIZARE SEGREGARE - Fise elevi nu se regasesc elevii de la structura Scoala Primara Waldorf.
Intrucat fiele elevi erau editate pentru Scoala Gimnaziala Andrei Saguna Turda va solicitam sa interveniti pentru editarea fiselor la Structura Waldorf Turda.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:51:03
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 14:09:41
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Cluj | Turda | Școala Gimnazială "Andrei Șaguna" Turda |
249 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
07-02-2025 09:41:08
|
Întrebare/Descriere situație/context |
buna ziua, avem 4 nivele de invatamant( anteprescolar, prescolar , primar si gimnazial)
in Fise elevi nu apar decar elevii de la primar si gimnazial
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:49:19
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:31:08
Text: Bună ziua,
Fișele monitorizare se regăsesc in SIIIR – Modul Monitorizare segregare școlară pentru toate nivelurile de învățământ și pentru toți elevii și preșcolarii, atât pentru Unitatea cu Personalitate Juridică, cât și pentru structurile aparținătoare.
| Ialomiţa | Făcăeni | Şcoala Gimnazială Făcăeni |
250 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
07-02-2025 11:19:00
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Nu reușesc să accesez platforma SIIIR, de cate ori introduc datele si parola mi se comunica ca sunt incorecte. V-am adresat o cerere de suport in data de 06.02.2025, vă rog sa ma spijiniti cu ghidaj - mail- pentru accesare platformă și resetare parola. Multumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:48:02
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 13:57:10
Text: Adresati-va responsabilului SIIIR/informaticianului din unitatea dv.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 3 | Școala Gimnazială "Leonardo Da Vinci" |