1 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
31-01-2025 10:49:19
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Populatie inseamna doar elevii scolii sau impreuna cu cadrele didactice?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:31:09
|
---|
La data/ora: 2025-02-03 17:17:30
Text: Indicatorul nr. 5 din Anexa 1.1. a Metodologiei: "Procentul populației aparținând fiecărui grup etnic la nivelul unității administrativ-teritoriale (UAT) unde funcționează unitatea de învățământ preuniversitar" NU se referă la populația școlară, ci la populația (copii și adulți) care aparție fiecărui grup etnic la nivelul UAT (comună, oraș, municipiu etc.).
Institutul Național de Statistică definește indicatorul „populație școlară” ca fiind populația de elevi (nu și cadrele didactice).
| Buzău | Buzău | Şcoala Gimnazială Nr. 7 Municipiul Buzău |
2 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
06-02-2025 13:28:30
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Desi am completat informatiile la punctele 1, 7 și 10, mesajul la finalizarea fisei este ”următoarele sectiuni au erori de validare [1,7,10]"
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:54:23
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 14:03:00
Text: Incercati sa introduceti numerele zecimale cu virgulă , in loc de punct .
3,14 2,3 etc. in loc de 3.14 2.3
| Iaşi | Iaşi | Colegiul Naţional "Costache Negruzzi", Iaşi |
3 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
06-02-2025 15:19:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua!
Cum trebuie să completez corect punctul 1 din cadrul fișei restrânse de monitorizare?
Eu am completat așa 10 96.92, 28 2.91, 26 0.17 și îmi dă eroare la finalizare.
Avem 584 de elevi din care : 556 de etnie română, 17 de etnie rrom și 1 de etnie turcă.
Mulțumesc anticipat pentru răspuns!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:53:12
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 14:14:29
Text: Incercati cu virgula in loc de punct
96,92; 2,91; 0,17
| Teleorman | Alexandria | Școala Gimnazială "Mihai Eminescu" Alexandria |
4 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
07-02-2025 10:46:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am structuri (unități școlare) care nu au minorități,dacă las necompletat acest camp,nu ma lasa nici sa sa salvez ,apare mesajul ”SIIIR-00000: Aplicatia a intalnit o eroare interna”,ir dacă dau Finalizare fișă apare ”Următoarele structuri au erori de validare [1].Am incercat și cu variante (10 100) apar acelesi erori.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:48:40
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 15:00:53
Text: Bună ziua,
Pentru a finaliza fișa elevului trebuie completate toate câmpurile. Modulul SIIIR nu are ÎNCĂ filtre care să selecteze itemii în baza relevanței lor. Ca atare, logica construcției modulului a fost că acolo unde informația nu este relevantă pentru un elev (de ex.: cazul unui copil din grupa mare de la grădiniță în raport cu informația privitoare la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a SAU cazul unui elev aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare în limba maternă care, evident, nu face cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”), atunci răspunsul care va fi selectat este „NU”.
| Iaşi | Podu Iloaiei | Şcoala Gimnazială "Al.I.Cuza" |
5 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
07-02-2025 11:52:33
|
Întrebare/Descriere situație/context |
AM INTRODUS ACESTE PROCENTE SI NU MA LASA SA DAU FINALIZARE
10 70.61, 99 16.42, 26 5.84,
28 5.71, 50 1.17, 21 0.11,
12 0.07,
Unde gresesc?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:47:26
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 13:49:45
Text: Incercati si cu virgula in loc de punct.
70,61; 16,42; 5,84 etc.
12 0.07,
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
6 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
11-02-2025 09:10:18
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua,
Imi dă eroare la procentul populatiei, nu pot finaliza.
am completat 10 70,61, 99 16,42, 26 5,84,
28 5,71, 50 1,17, 21 0,11,
12 0,07
Am incercat si cu punct. Ce fac gresit?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:43:45
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 18:57:24
Text: Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
Nu ați pus virgula și spațiul unde trebuie
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
7 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
14-02-2025 09:10:12
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum introduc procentajul de etnie dacă am 99,74 și 0,26? Nu putem finaliza fișa dacă avem procentaje intermediare, se poate finaliza doar dacă sunt numere întregi.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:40:58
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:50:36
Text: Se va pune 100 în loc de 99,74 și 02 în loc de 0,26 și fișa se va finaliza și salva.
| Neamţ | Piatra-Neamţ | Școala Gimnazială Nr. 5, Municipiul Piatra-Neamț |
8 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
18-02-2025 12:24:10
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Imi dă eroare la procentul populatiei, nu pot finaliza.
am completat 10 70,61, 99 16,42, 26 5,84,
28 5,71, 50 1,17, 21 0,11,
12 0,07
Am incercat si cu punct. Ce fac gresit?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:36:47
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:01:12
Text: Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
Atenție la virgule și la tastarea spațiilor.
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
9 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
03-03-2025 13:53:21
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La fisa de monitorizare extinsa, in campul "Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic, am pus:
10 76.2262,12 5.1629,28 4.2941,15 0.0194,13 0.3390,26 0.0110,21 0.0192,22 0.0027,14 0.0055,16 0.0022,18 0.0040,27 0.0139,23 0.0148,24 0.0037,29 0.0026,50 0.1786
Cand apas butonul "Finalizeaza fisa" am urmatoarea eroare "Următoarele secţiuni au erori de validare [1]".
Nu imi dau seama ce este gresit. Cu cate zecimale trebuie trecut procentul?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:30:51
|
---|
La data/ora: 2025-03-04 17:59:29
Text: Procentul nu se trece cu zecimale. Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
Atenție la locul unde puneți virgulele și la spațiile de după virgulă!
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 6 "Iacob Mureșianu" Brașov |
10 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
03-03-2025 20:19:33
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Se afișează erori, am 6 copii de etnie romă într-o populație școlară de 37, într-o structură. Am încercat să scriu conform modelului 28 16,23. Nu reușesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:31:35
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:26:38
Text: Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
Atenție, la spații și virgule, inclusiv la tastarea spațiului de după virgulă!
| Botoşani | Cristeşti | Şcoala Gimnazială Nr 1 Cristeşti |
11 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
04-03-2025 12:07:27
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Am utilizat pentru răspuns la întrebare datele de la adresa https://www.recensamantromania.ro/rezultate-rpl-2021/rezultate-definitive/ 2.2 Populaţia rezidentă după etnie (Etnii, Macroregiuni, Regiuni de dezvoltare, Județe, Municipii, orașe și comune*) – Tabel 2.02.2.
Am folosit codurile etniilor corespunzătoare și am calculat procentul cu trei zecimale, deoarece sunt etnii care au procentul 0 la folosirea doar a două zecimale.
”10 87.173, 12 0.037, 28 0.316, 15 0.008, 13 0.019, 26 0.020, 21 0.007, 22 0.002, 14 0.004, 27 0.009, 36 0.016, 23 0.003, 29 0.015, 38 0.002, 50-60-70 0.053, 99 12.304”
La apăsarea butonului de validare fișa îmi dă eroarea ”Următoarele secţiuni au erori de validare [1]”.
Vă rog să mă ajutați pentru eliminarea acestei erori.
Vă mulțumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:05:15
|
---|
La data/ora: 2025-03-06 19:03:25
Text: • Procentul nu se trece cu zecimale. Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
• Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
• Nu ați pus virgula și spațiul unde trebuie
• Cod etnie spațiu procent virgulă
| Argeş | Piteşti | Colegiul Național "Zinca Golescu" Pitești |
12 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
05-03-2025 09:17:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
10 90, 12 9, 28 1-eroare validare item
nu e corecta scrierea? cod etnie, spatiu, procent ,virgula, alt cod, procent
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:09:53
|
---|
La data/ora: 2025-03-06 19:09:17
Text: • Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
• Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
• Nu ați pus virgula și spațiul unde trebuie
| Cluj | Dej | Colegiul Național "Andrei Mureșanu" Dej |
13 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
10-03-2025 09:21:32
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Procentele nu au putut fi salvate cu valori mai mici decat 1, adica cu zecimale, ceea ce a condus la erori.
Procentul de 0,19 este trecut la 19% dupa publicarea indicatorilor, ceea ce este eronat.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
10-03-2025 11:33:32
|
---|
La data/ora: 2025-03-10 11:23:51
Text: Procentul de 0,19 se va trece 02 și se va salva!
| Galaţi | Galaţi | Scoala Gimnaziala "Miron Costin", Localitatea Galati |
14 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
10-03-2025 10:22:27
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Va rog sa-mi oferiti un exemplu de notare a acestor procente deoarece chiar daca introduc conform indicatiilor programul nu-mi valideaza acest punct si nu pot finaliza fisa .Mentionez ca am incercat sa introduc codul etnie si procentele sub diferite forme fara succes.
Va multumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
10-03-2025 10:40:29
|
---|
La data/ora: 2025-03-10 10:40:07
Text: Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
| Satu Mare | Satu Mare | Grădinița Cu Program Prelungit Nr. 7 Satu Mare |
15 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
10-03-2025 12:18:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Daca procentul de 0,19% trecut ca 019 a fost publicat (salvat, finalizat, publicat indicatori), cum il putem corecta in SIIIR?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 09:25:23
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 09:18:18
Text: Procentul se poate corecta. Șergeți procentul 019 , treceți 02 și salvați
| Galaţi | Galaţi | Scoala Gimnaziala "Miron Costin", Localitatea Galati |
16 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
10-03-2025 22:22:57
|
Întrebare/Descriere situație/context |
buna ziua,
In scoala avem un numar de 282 elevi din care 280 etnie ROMÂNĂ, 1 elev etnie RROMA si 1 elev etnie Aromana. Am calculat procentul pentru fiecare etnie si am completat urmatoarele procente: 10 99.30, 32 0.35, 28 0.35. Nu se poate finaliza fisa monitorizare a unitatii de invatamant, afisand eroarea : ”Următoarele secţiuni au erori de validare [1]”
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 09:25:37
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 09:20:28
Text: • Procentul nu se trece cu zecimale. Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
• Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
• Nu ați pus virgula și spațiul unde trebuie; nu se pune punct
• Cod etnie spațiu procent virgulă
| Ilfov | Bragadiru | Școala Gimnazială "Pro Ingenio" |
17 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
12-03-2025 09:19:15
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La grupul etnic avem in UAT de ex 3 greci cu 0,01 - nu se poate completa exact, si atunci nici totalul nu da exact ca in situatia exacta la nivel de UAT
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
12-03-2025 10:14:45
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 10:14:14
Text: șergeți procentul 0 01, treceți 01 și salvați
| Cluj | Gherla | Liceul Teoretic "Petru Maior" Gherla |
18 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
17-03-2025 12:16:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In casuta pentru completarea procentelor introduc astfel
10 99.39, 28 0.61 dupa modelul aratat in SIIIR, aceasta introducere imi apare eronata cand dau sa finalizez fisa
am incercat si 10 99,39, 28 0,61 si 10 99, 28 1 si nu merge. Am incercat intru-n final si procentajele declarate ale orasului 10 84.58, 28 3.95, 50 0.06, 99 11.41 si nu a mers.
Care este modalitatea corecta pentru a introduce aceasta informatie?
Multumesc
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:52:03
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:50:42
Text: Procentul populatiei apartinând fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant se completează astfel:
cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu de completare: 10 36, 12 50, 28 7, 50 01, 99 6
Atenție la virgule și la spațiul de lăsat, de după virgulă!
| Olt | Caracal | Liceul Tehnologic "Dimitrie Petrescu" Caracal |
19 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
24-03-2025 09:20:16
|
Întrebare/Descriere situație/context |
buna ziua! nu pot sa dau finalizare pt. unitatea scolara UPJ, imi da mesajul :
Următoarele secţiuni au erori de validare [1]
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
27-03-2025 17:00:17
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 16:55:34
Text: • Itemul SIIIR/Detaliul: 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar trebuie să fie completat corect
• Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
• Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10 (Atenție unde puneți spațiile și virgulele)
SE VA SALVA
| Maramureş | Groşi | Scoala Gimnaziala "Gheorghe Lupan" Grosi |
20 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar |
Adăugat la |
26-03-2025 10:21:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Eroare SIIIR: ”Următoarele secțiuni au erori de validare [1].
Am introdus la pct.1 Procentul populației aparținând fiecărui grup etnic la nivelul UAT..., conf. instrucțiunilor ex. 10 96.27, 12 1.47, 13 0.34, 28 1.70 38 0.11, 70 0.11, când dau finalizare primesc eroarea de mai sus.
Am schimbat formatul de introducere, astfel: 10_96.27, 12_1.47, 13_0.34, 28_1.70 38_0.11, 70_0.11. La finalizare primesc mesajul cu aceeași eroare.
Nu-mi dau seama cum trebuie introdus pentru a finaliza ”monitorizare restrânsa”
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
27-03-2025 13:41:53
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 13:30:34
Text: Procentul nu se trece cu zecimale. Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10
Nu ați pus virgula și spațiul unde trebuie; nu se pune punct. nu se pune linie de jos (underscore)
Cod etnie spațiu procent virgulă
| Hunedoara | Deva | Liceul De Arte "Sigismund Toduță" Deva |
21 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 2. În școala au fost constituite grupe/clase în scopul predarii în limba materna a unui grup etnic sau în sistem bilingv? |
Adăugat la |
05-02-2025 16:29:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Dacă nu am in gradiniță grupă în limba maternă ce selectez la intrebările 2, 3, 4, 5?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:00:29
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 17:58:46
Text: Bună ziua,
Păi dacă nu aveți în unitatea de învățământ grupe în limbă maternă atunci la întrebarea 2 veți selecta răspunsul „NU” din câmpul aferent itemului. La întrebările 3, 4 și 5, veți selecta răspunsul care reflectă realitatea din unitatea Dvs. de învățământ. Un răpsuns negativ la întrebarea 2 nu înseamnă în mod automat că răspunsurile la întrebările 3, 4 și 5 vor fi negative. Dacă în CDS sunt incluse elemente privind istoria și cultura minorităților atunci se va selecta răspunsul „DA”, dacă nu, se va selecta răspunsul „NU”. La fel și în cazul itemilor privind formarea cadrelor didactive/a managementului sau organizarea activităților extracurriculare.
| Iaşi | Tomeşti | Grădinița "Fericitul Ieremia", Tomești |
22 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 7. Numarul cererilor depuse pentru înscrierea la disciplina limba materna și numarul elevilor înscriși la aceasta disciplina (pentru fiecare minoritate nationala), la nivelul unitatii de învățământ |
Adăugat la |
01-04-2025 16:05:01
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua,
Am completat toate datele solicitate. Am dat Salvare fișă, iar la Finalizare fișă apare eroare pentru itemul 7.
Nu putem finaliza fișa, pentru a putea trece la următorul pas.
Vă rugăm să ne ghidați în acest sens.
Vă mulțumim!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
03-04-2025 15:14:35
|
---|
La data/ora: 2025-04-03 15:14:18
Text: Bună ziua, ați introdus informația pe item eronat, diferit față de indicațiile de completare. Acum informația introdusă este completă.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 1 | Şcoala Gimnazială Nr. 13 |
23 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 10. Care a fost media minima de admitere în liceu pe filiera, profil, specializare / calificare /program de studiu: |
Adăugat la |
03-02-2025 11:37:48
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua
Va rog sa ma jutati cu catev aprecizari legate de completarea fisei de monitorizare a unitatii - respectiv pozitia 10 (care a fost media minima de admitere ...)
Avand in vedere ca acesta intrebare nu se adreseaza nivelului prescolar, va rog sa imi comunicati cum sa completam pozitia respectiva, astfel incat sa poata fi salvata fisa.
Mentionez ca am incercat sa scriu „nu e cazul” sau UMA 0.00 , insa imi apare mesajul „eroare interna” și nu se poate finaliza fisa.
Va multumesc anticipat pentru raspuns si pt sprijin!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:29:32
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 20:32:46
Text: Bună ziua,
Vă mulțumim pentru problema semnalată. Colegii de la SIMAVI au fost informați în legătură cu această situație și vor implementa foarte în curând (posibil mâine) soluția identificată.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Grădiniţa Nr. 40 |
24 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 11. Unitatea de învatamant preuniversitar are in POI/ PAS, eel putin o tinta strategica pentru promovarea diversitatii etnice, a incluziunii educationale și pentru prevenirea și combaterea discriminarii și segregarii Școlare, tinta strategica detaliata în Planul Operational? |
Adăugat la |
12-03-2025 09:20:08
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am completat cu tinta strategica ce exista si in raport apare null
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:01
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:04:36
Text: Bună ziua,
Raportul a fost actualizat.
| Cluj | Gherla | Liceul Teoretic "Petru Maior" Gherla |
25 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 11. Unitatea de învatamant preuniversitar are in POI/ PAS, eel putin o tinta strategica pentru promovarea diversitatii etnice, a incluziunii educationale și pentru prevenirea și combaterea discriminarii și segregarii Școlare, tinta strategica detaliata în Planul Operational? |
Adăugat la |
25-03-2025 09:35:52
|
Întrebare/Descriere situație/context |
1. La criteriul rezultate școlare se calculează o rată de repetenție nenulă la clase care nu au avut în anul anterior repetenți.
2. La moniorizarea restrânsă, punctul 11 „Unitatea de învățământ preuniversitar are în PDI/PAS cel puțin o țintă strategică...” am răspuns cu da și am completat la 11.1 care este aceasta. În raportul tipărit se afișează „null” la ambele puncte.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:17
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:10:28
Text: Bună ziua,
Raportul a fost actualizat și afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2.
| Prahova | Ploieşti | Liceul Tehnologic "Toma Socolescu", Municipiul Ploiești |
26 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | 11.1 DACA DA, exemple de astfel de tinte |
Adăugat la |
06-03-2025 09:49:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu se poate salva exemplul de țintă din PDI-ul unității de învățământ.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
10-03-2025 10:35:43
|
---|
La data/ora: 2025-03-10 10:35:04
Text: Textul nu trebuie să conțină mai mult de 100 caractere și exemplul de țintă din PDI-ul unității de învățământ se va SALVA.
| Alba | Alba Iulia | Gradinita Cu Program Prelungit Nr. 11 Alba Iulia |
27 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
23-01-2025 14:19:04
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum se genereaza anexa 1.1., trebuie completate toate fisele de elevi?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:39:13
|
---|
La data/ora: 2025-01-23 14:26:43
Text: Bună ziua,
Da, finalizarea etapei de monitorizare restrânsă presupune completarea datelor în toate fișele de monitorizare ale elevilor și în fișele de monitorizare restrânsă ale unității școlare cu personalitate juridică, inclusiv a tuturor unităților școlare arondate acesteia.
Succes.
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
28 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
27-01-2025 09:31:29
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Fisa elevului poate fi completata de invatator/diriginte? Daca da, cum se creaza conturile in SIIIR si ce roluri trebuie atribuite pentru ca invatatorii/dirigintii sa aiba acces la completarea fiselor elevilor din clasele pe care le indruma?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:38:32
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:23:42
Text: Administratorul SIIIR din unitate genereaza conturile de acces la modulul Monitorizare segrgare.
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate.
| Prahova | Talea | Școala Gimnazială, Comuna Talea |
29 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
28-01-2025 14:23:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
dupa completarea fisei , se fa finalizare si trebuie publica indicatori?
in raportul 1453 nu se vad dtele introduse
ce actiuni trebuie sa fac pt a se vedea?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:35:37
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:17:00
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: În raport se pot vedea doar datele publicate.
ATENȚIE: Dacă nu se ”publică” indicatorii, aceștia nu vor fi luați în considerare în procesul de monitorizare restrânsă a segregării școlare.
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Suceava | Veresti | Scoala Gimnaziala Veresti |
30 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
29-01-2025 12:51:04
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In modulul segregare elevi, la Fise elevi, lista de elevi nu se incarca, chiar daca apasam pe butonul albastru de refresh. Aceasta problema apare destul de des, la toate conturile, motiv pentru care raportarea nu poate fi facuta.
De asemenea, platforma SIIIR functioneaza foarte greu, cu timpi mari de asteptare si incarcare, ceea ce duce la o pierdere considerabila de timp si deseori chiar imposibilitatea completarii fiselor sau a altor activitati in SIIIR.
Pe langa aceste aspecte constatate, mai apar diferite erori si disfunctionalitati in accesarea si utilizarea platformei SIIIR (erori de conectare, pagini goale, erori diverse care tin de functionalitatea platformei).
Niciun nod al platformei SIIIR nu este lipsit de erori si disfunctionalitati!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:33:45
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:18:08
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025.
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Bacău | Poduri | Scoala Gimnaziala "General Nicolae Sova" Poduri |
31 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
30-01-2025 22:43:17
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Întâmpinăm dificultăți în procesul de conectarea la platforma SIIIR. Astfel, nu avem acces la date cu privire la cerințele formularului/chestionarului ce trebuie distribuit părinților. se poate să primim sprijin în acest sens.
Mulțumesc.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:31:38
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:27:29
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Nu a fost elaborat formular/chestionar ce trebuie distribuit părinților
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Suceava | Suceava | Colegiul De Arta "Ciprian Porumbescu" Suceava |
32 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
04-02-2025 12:42:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
De ce nu pot salva sau finaliza fisa scolii?/ am asociat formatiunle de studiu la cladiri, am adăugat atributele claselor (dirigintele, formatiune inlcusa in monitorizare, asezare in banci)/ primesc eroare mai ales la punctul 10, unde trebuie trecute mediile minime de admitere la liceu. am scris ca in exemplu: REA 6.47, UMA 3.85, TEH 3.40, RES 4.15, SER 4,82, SAM 3.45, ART 5.45, SPO 5.10 si nu a salvat. Am incercat si fara nicio data introdusa ... tot degeaba...
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:17:16
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:56:27
Text: Incercati sa scrieti numerele zecimale cu virgula , in loc de punct .
REA 6,47, UMA 3,85
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Şcoala Gimnazială Nr. 309 |
33 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
04-02-2025 12:53:10
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Va rog sa ne transmiteti Anexele A1.1. (monit de baza restransa si 1.2 (monit extinsa).
Multumesc
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:17:05
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 22:37:49
Text: Răspunsul oferit mai devreme este prezent și în lista noastră de Q&A de pe site, pentru a fi de folos și altor utilizatori.
https://mss.qie.ro/suport/qanda
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Iaşi | Iaşi | Liceul Tehnologic De Electronică Şi Telecomunicaţii "Gheorghe Mârzescu", Iaşi |
34 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
04-02-2025 13:25:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu reusim salvare si finalizare, ne da o eroare interna la PJ si nu identificam eroarea. Am finalizat structura dar nu reusim pj
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:16:48
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:06:20
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
Dacă datele sunt introduse conform instrucțiunilor, fișa se poate salva și finaliza.
| Cluj | Cluj-Napoca | Grădinița Cu Program Prelungit "Parfum De Tei" Cluj-Napoca |
35 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
06-02-2025 17:19:13
|
Întrebare/Descriere situație/context |
De ce nu pot finaliza fisa de monitorizare?/se salevaza partial cu toate campurile completata, exceptie campul 11. cand adaug continut la acest camp (DA - lista tinte PDI) primesc eroare interna la salvare, iar la finalizare imi scrie ca am erori la campurile 1 si 10/ mentionez ca am completat corect aceste campuri.
Ex:
Pct.1: 10 98.97, 26 0.30, 70 0.15, 99 0.58 (am 1 etnie din afara UE, 2 etnie turca, 4 etnie nedeclarata... din 681).
Pct 10: UMA 3.85, REA 6.47, TEH 3.40, RES 4.15, SER 4.82, SAM 3.45, ART 5.45, SPO 5.10
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:52:21
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 14:06:29
Text: Incercati sa introduceti numerele zecimale cu virgulă , in loc de punct .
98,87 in loc de 98.87
UMA 3,85 in loc de UMA 3.85
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Şcoala Gimnazială Nr. 309 |
36 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
07-02-2025 09:37:03
|
Întrebare/Descriere situație/context |
De ce ne apare SIIIR-00000: aplicația a intâlnit o eroare internă? Nu ne dă voie să finalizăm fișa de la monitorizare restrânsă unitate școlară
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:50:47
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:09:31
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
| Neamţ | Brusturi | Scoala Gimnaziala "Ieremia Irimescu", Comuna Brusturi |
37 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
10-02-2025 09:40:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Toate fișele din unitatea școlară Scoala Gimnazială Nr.1 Rasova și structuri Școala Gimnazială Nr.2 Cochirleni, GPN Rasova, GPN. Cochirleni sunt completate ! Astazi am primit o notă in care suntem anunțați sa nu completăm anumiți itemi.Ce putem face???? Nu putem debifa unde ma completat si fișele toate sunt finalizate...
Am observat ca se genereza doar un singur raport pe PJ respectiv Școala Gimnazială Nr. 1Rasova, iar pe structuri nu...
În acest raport sunt calculele sunt eronate -la procentul elevilor instituționalizați sau în plasament este identic cu procentul elevilor care au dosar pentru bursă socială și nu este corect.....
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:45:33
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:11:13
Text: Conform adresei MEC 14.02./MD/06.02.2025, s-au transmis precizări referitoare la completarea/necompletarea unor câmpuri de date din Modulul SIIIR-Fișa de monitorizare restrânsă a segregării-date privind elevul.
La momentul lansării procesului de monitorizare a segregării școlare nu au fost introduse filtre de selecție, astfel că fișa elevului conține câmpuri pentru toate datele colectate în cadrul monitorizării restrânse și extinse.
Astfel, itemii de mai jos vor fi completați, ținând cont de clarificările următoare, clarificări care sunt incluse și în ,,etichetele,, câmpurilor respective din Modulul SIIIR-Fișa de monitorizare restrânsă a segregării-Date privind elevul.
Astfel, Itemul 4 ,,Înscris la Evaluarea Națională,, este relevant doar pentru elevii din clasa a VIII-a, el referindu-se la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a. La acest item SE VA SELECTA, în acest an, IMPLICIT, răspunsul NU din câmpul aferent..
Itemul 4.1 ,,A participat la Evaluarea Națională,, este relevant doar pentru elevii din clasa a VIII-a, el referindu-se la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a. La acest item SE VA SELECTA, în acest an IMPLICIT, răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent.
,, Itemul 5 ,,Înscris la examenul de Bacalaureat este relevant pentru elevii din clasa a XII-a și a XIII-a seral, el referindu-se la examenul de Bacalaureat. La acest item SE VA SELECTA, în acest an, IMPLICIT, răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent.
Itemul 20 ,,Elevul a depus cerere pentru înscrierea la disciplina ,,limba maternă,, este relevant pentru elevii aparținând minorităților naționale care frecventează unități de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă,, conform Legii învățământului preuniversitar nr.198/2023, Art. 11 alin. (4).
Acest item nu este relevant pentru elevii aparținând minorităților naționale care învață în unități de învățământ cu limba de predare în limba minorității respective (itemul nu este relevant pentru elevii maghiari care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare maghiară etc.)
-Pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba minorității respective, SE VA SELECTA, IMPLICIT răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent itemului.
-Pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul nu a depus cerere de înscriere la disciplina ,,limba maternă,, SE VA SELECTA, răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent itemului.
-Pentru elvii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul a depus cerere de înscriere la disciplina ,,limba maternă,, SE VA SELECTA, răspunsul ,,DA,, din câmpul aferent itemului.
Dacă ați completat anterior aceste date corect totul este în ordine, dacă datele nu sunt corecte se pot face modificări.
Itemul 21-Elevul a făcut cerere să studieze disciplina ,,Istoria și tradițiile minorităților naționale ?,, a fost eliminat și nu mai figurează în lista de întrebări.
| Constanţa | Rasova | Școala Gimnazială Nr. 1 Rasova |
38 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
10-02-2025 15:28:44
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cine introduce in SIIIR datele?
Cum configurez responsabilii de structuri?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:44:58
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:41:42
Text: Buă ziua,
Conducerea școlii are responsabilitatea legală generală a asigurării unui bun proces de monitorizare a segregării școlare, are obligația legală a certificării veridicității și acurateței datelor furnizate și raportate de către unitatea de învățământ și are responsabilitatea de a-i sprijini pe responsabilii desemnați pentru fiecare structură din partea Comisiei şcolare pentru prevenirea şi eliminarea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii în cadrul procesului de monitorizare a segregării școlare.
Responsabilii desemnați au responsabilitatea juridică pentru aplicarea metodologiei în fiecare unitate de învățământ (structură școlară). Responsabilii, împreună cu directorii unităților de învățământ, decid în mod concret cine culege datele, cine le centralizează, cine le încarcă în SIIIR și, în general, pe cine implică în acest proces de monitorizare (diriginți, secretarul școlii etc.), evident cu respectarea normelor în vigoare pentru protecția datelor cu caracter personal. (Ghid tehnic - Partea 1, pg. 20).
Pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul cu rol de informatician în SIIIR, la nivel de Unitate de învățământ trebuie să aibă asociat rolul Modul UNICEF Responsabil școală, aspectul este menționat în documentul ,,Flux de lucru modul Monitorizare segregare”, figura 2 (Asociere rol la utilizator).
Pentru a crea un cont de utilizator de nivel Profesor , utilizatorul la nivel de Unitate de învățământ, va accesa Modulul SIIIR-ADMINISTRARE-Utilizatori și va urma procedura standard de creare a unui cont nou.
Apoi, pentru a oferi utilizatorului nou creat (sau unui utilizator deja existent) de nivel Profesor
drepturi pe modulul Monitorizare segregare se va atribui acestui cont de utilizator rolul Modul UNICEF Cadru didactic.
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate.
| Alba | Săsciori | Scoala Gimnaziala Sasciori |
39 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
14-02-2025 10:51:42
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu se poate da finalizare ,apare un mesaj cu ,, aplicația a întâlnit o eroare internă”.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:40:14
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:53:42
Text: Posibile acțiuni sugerate:
- Ștergerea cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla, Edge, Safari)
| Braşov | Recea | Școala Gimnazială Recea |
40 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
03-03-2025 11:20:38
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am completat fisa de „Monitorizare restrânsă” din modulul de segregare;
Daca apăs butonul "Finalizeaza fisa" voi mai avea posibilitatea să o modific?
Daca apăs butonul „Publică indicatori” voi mai avea posibilitatea să o modific si să apăs din nou butonul "Publică indicatori"?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:31:26
|
---|
La data/ora: 2025-03-04 17:56:30
Text: Chiar dacă fisa a fost finalizată, operati modificările și apăsați din nou butonul „Finalizează fișa,,.
Datele introduse se salvează.
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 6 "Iacob Mureșianu" Brașov |
41 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
11-03-2025 15:02:46
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Avem o întrebare legată de datele care trebuie completate la secțiunea „Monitorizare segregare - Monitorizare restrânsă” de la întrebarea 1 la întrebarea 17. Aceste întrebări se regăsesc în metodologie la monitorizare extinsa, „anexa 1.2 indicatori pentru monitorizare”. Cum procedam? Trebuie completate tot la monitorizare restrânsă?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 13:23:01
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 13:20:43
Text: Toți indicatorii incluși în cadrul Monitorizării restrânse și Monitorizării extinse trebuie completați în SIIIR-Modul Monitorizare segregare
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Colegiul Tehnologic "Grigore Cerchez" |
42 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
14-03-2025 09:38:55
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La salvarea fișei de monitorizare din modulul Monitorizare segregare primesc mesajul că aplicația a întâmpinat o eroare internă, indiferent de modificările aduse în fișă și nu se poate da finalizare pe structură.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:51:46
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:43:04
Text: Dacă fișa este completată corect, se poate salva!
| Dâmboviţa | Vulcana-Băi | Școala Gimnazială "Ion Mareș" Vulcana Băi |
43 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
17-03-2025 10:46:34
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua
Atat la monitorizare restransa cat si la extinsa imi apare aceasta eroare
SIIR Aplicatia a intalnit o eroare interna
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
20-03-2025 17:51:57
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:47:44
Text: Dacă fișele sunt completate corect, nu apar erori.
| Bihor | Oradea | Liceul Teoretic "Henri Coandă" Oradea |
44 | 1.1 Monitorizare restransă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare restânsă a unității școlare |
Adăugat la |
24-03-2025 11:42:46
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La salvarea fisei de monitorizare restransa a unitatii Scolii Gimnaziale Bem Jozsef Lemnia apare: ”A aparut o eroare interna”
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
27-03-2025 17:00:20
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 16:53:39
Text: • Itemul SIIIR/Detaliul: 1. Procentul populatiei apartinand fiecarui grup etnic la nivelul unitatii administrativ-teritoriale unde functioneaza unitatea de invatamant preuniversitar trebuie să fie completat corect și FIȘA SE VA SALVA (nu va mai apărea eroare)
• Se completează: cod_etnie_1_procent_1, cod_etinie_2 procent_2
• Exemplu: 10 54, 12 11, 28 23, 50 03, 99 10 (Atenție la spații și virgule)
| Covasna | Lemnia | Școala Gimnazială "Bem József" Lemnia |
45 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 1. Etnie |
Adăugat la |
22-01-2025 10:02:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum se trece etnia dacă persoana nu se declară ex. rromii s-au declarat români
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:41:00
|
---|
La data/ora: 2025-01-22 11:19:44
Text: În conformitate cu Metodologia pentru monitorizarea, identificarea, evaluarea, prevenirea și combaterea segregării școlare, respectiv cu Art 40, alin. 1, al Metodologiei, „Identificarea etnică a copiilor/elevilor dintr-o unitate de învățământ preuniversitar se va face în baza metodei auto-identificării, respectiv prin declararea etniei de către părinte/tutore/reprezentant legal sau de către elevul major”.
În alin. 2 al Art. 40 se specifică totuși că în anumite situații excepționale, pot fi implicați mediatori școlari/sanitari, lideri comunitaricare pot certifica etnia copiilor sau pot fi folosit alte date administrative ale școlii (de ex: școala a avut proiecte pentru elevii romi și în acele proiecte parinții/reprezentanții legali ai copilului sau liderul comunitar au certificat etnia romă copilului.
„În situații excepționale, documentate, identificarea etnică se poate face și în baza hetero- identificării, cu sprijinul unui expert local familiarizat cu particularitățile comunității locale, lider sau mediator etnic comunitar, mediator școlar, mediator sanitar, sau în baza altor date administrative prealabile – precum etnia confirmată a unui părinte/frate/soră mai mare care a urmat școala anterior sau cu ocazia altor situații din cadrul procesului școlar”.
În conformitate cu Metodologia, unitățile de învățământ preuniversitar au obligația de a explica importanța asumării identității etnice în toate comunitățile etnice (majoritară sau minoritare) pentru prevenirea și combaterea segregării școlare. Datele privind etnia copilului sunt confidențiale, nu sunt publice și se află sub protecția GDPR. Colectarea și manipularea datelor cu caracter personal de la părinți/reprezentanți legali/elevii majori se derulează respectând de asemenea GDPR, asigurând confidențialitatea acestor date!
Art. 41 al Metodologiei prevede că „unitatea de învățământ preuniversitar poate derula campanii de informare și conștientizare privind desegregarea școlară în comunitățile minorităților etnice, inclusiv cu ajutorul unor materiale elaborate în limbile minorităților etnice și cu implicarea unui expert local, bun cunoscător al comunității locale, și/sau mediator școlar, mediator sanitar, lucrător social pentru o mai bună comunicare cu comunitatea și pentru a preveni potențiale prejudecăți sau stereotipii etnice în elaborarea materialelor de campanie”.
| Hunedoara | Sântămăria-Orlea | Școala Gimnazială Sîntămăria-Orlea |
46 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 1. Etnie |
Adăugat la |
29-01-2025 09:56:14
|
Întrebare/Descriere situație/context |
De ce nu apar elevii la fiecare diriginte?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:34:32
|
---|
La data/ora: 2025-01-29 18:06:23
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea "Configurare responsabil clasă" și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Alba | Blaj | Liceul Teologic Greco-Catolic "Sfantul Vasile Cel Mare" Blaj |
47 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 1. Etnie |
Adăugat la |
05-02-2025 11:11:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Ce se întâmplă cu elevii ai căror părinți refuză să răspundă la chestionar?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:04:42
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 18:57:40
Text: Bună ziua,
Vă mulțumim că ne-ați semnalat această probelmă. Colegii de la SIMAVI au identificat o soluție pe care o vor implementa grabnic (probabil mâine), din informațiile pe care le avem în acest monet de la Ministerul Educației și Cercetării.
| Alba | Săsciori | Scoala Gimnaziala Sasciori |
48 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 4. Inscris la Evaluarea Nationala? |
Adăugat la |
04-02-2025 15:48:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:57:19
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 16:32:01
Text: Bună ziua,
Nu înțelegem întrebarea. Vă rugăm să o detaliați. Dacă elevul este în clasa a VIII-a, atunci aceste date se vor completa atunci când sunt disponibile. Pentru toți ceilalți elevi care în actualul an școlar nu sunt în clasa a VIII se va răspunde NU. În mod normal, itemul ar fi trebuit să fie disponibil doar pentru elevii din clasa a VIII-a dar în acest moment fișa elevului din Modulul SIIIR nu are astfel de filtre.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Școala Gimnazială "Regina Maria" |
49 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 4. Inscris la Evaluarea Nationala? |
Adăugat la |
05-02-2025 08:27:38
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Această opțiune apare automat bifată!!!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:06:21
|
---|
La data/ora: 2025-02-10 14:04:23
Text: Bună ziua,
Atunci când deschideți Modulul SIIIR monitorizare segregare școlară, în fișa elevului vă apare la itemul „elevul este înscris la Evaluarea Națională (la sfârșitul clasei a VIII-a)”, această opțiune este deja bifată (e bifat DA sau NU)?
| Hunedoara | Brad | Școala Gimnazială "Horea, Cloșca Și Crișan" Brad |
50 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 4. Inscris la Evaluarea Nationala? |
Adăugat la |
05-02-2025 08:40:15
|
Întrebare/Descriere situație/context |
am selectat una din optiuni. doresc sa o debifez
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:05:28
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 19:20:41
Text: Bună ziua,
Dacă vă referiți la itemii menționați în Adresa MEC, vă informăm că fișele finalizate nu pot fi modificate în acest moment. Ministerul Educației și Cercetării va reveni (cel mai probabil în cursul zilei de mâine) cu clarificările și instrucțiunile necesare.
| Mureş | Sighişoara | Grădinița Cu Program Normal Nr.4 Sighișoara |