151 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
14-03-2025 14:20:35
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Avem o problemă în cazul elevilor recent transferați. Întrucât aceștia nu mai fac parte din instituția noastră, dar apar în siir, nu știm cum să procedăm.
Mulțumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:51:50
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:44:49
Text: Dacă transferul elevului este aprobat în SIIIR, elevul apare doar la unitatea de învățământ primitoare.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Colegiul Tehnologic "Grigore Cerchez" |
152 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
20-03-2025 14:34:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
SUNTEM SOMAȚI DE CĂTRE INSPECTORATE PENTRU COMPLETAREA SITUAȚIEI PENTRU FORMELE DE ÎNVĂȚĂMÂNT SERA, A DOUA ȘANSĂ ȘI POSTLICEAL-ȘCOALĂ DE MAIȘTRI. ÎNTREBARE: CE FACEM? SITUAȚIA S-A FĂCUT CONFORM ANEXEI 1.3 PE CLASĂ ȘI NU INDIVIDUAL. COMPLETĂM?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
27-03-2025 14:08:05
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 14:06:29
Text: Bună ziua, Ați procedat corect, în acord cu OM 7701/2024 - Art. 7. - (1) Prevederile prezentei metodologii sunt aplicabile tuturor unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu excepţia unităţilor de educaţie extraşcolară, unităţilor de învăţământ postliceal, palatelor şi cluburilor elevilor sau cluburilor sportive ale elevilor.
(2) Formaţiunile de studiu, clase/grupe, constituite în forma de învăţământ cu frecvenţă redusă/seral sau constituite în cadrul programelor de tip "A doua şansă", nu sunt incluse în calculul indicatorilor şi scorurilor la nivelul unităţii de învăţământ, ci sunt evaluate în mod separat, urmărindu-se setul de indicatori prevăzuţi de Anexa nr. 3 a prezentei metodologii.
| Buzău | Râmnicu Sărat | Liceul Tehnologic "Victor Frunză" Municipiul Rîmnicu Sărat |
153 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
26-03-2025 15:49:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua,
Am completat o parte din fișe înainte a de primi adresa de informare de la Ministerul Educației, în care se precizează să nu bifăm la itemii 4, 4.1, 5, 20 și 21, dându-le și finalizare.
După ce am primit adresa, am completat fără acei itemi și nu puteam accesa butonul de finalizare, fiind erori la anumite valori.
Pe majoritatea fișelor este bifat câte un item sau mai mulți dintre cei menționați, doar așa putând fi finalizate fișele.
Vă rugăm să ne oferiți spijinul în vederea remedierii acestei situații, astfel încât rapoartele rulate să fie corecte.
Vă mulțumim!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
27-03-2025 13:42:01
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 13:36:49
Text: Itemii 4, 4.1, 5, 20 și 21 se vor completa în acord cu indicațiile transmise prin intermediul Adresei 14.02/MD/06.02.2025, după cum urmează:
”(...) Clarificări privind completarea datelor în Modulul SIIIR
Având în vedere Adresa 12/MD/04.02.2025, revenim cu precizări referitoare la unele câmpuri de date din Modulul SIIIR – Fișa de monitorizare restrânsă a segregării – Date privind elevul.
Fișa de monitorizare restrânsă a segregării – Date privind elevul urmărește înregistrarea unor aspecte relevante doar pentru ciclul sau ciclurile de educație acoperite de unitatea de învățământ. De exemplu, dacă un elev este înscris la Evaluarea Națională este un aspect relevant doar pentru elevii de clasa a VIII-a.
La momentul lansării procesului de monitorizare a segregării şcolare nu au fost introduse filtre de selecție, astfel că fișa elevului conține câmpuri pentru toate datele colectate în cadrul monitorizării restrânse și extinse.
Astfel, itemii de mai jos vor fi completați, ținând cont de clarificările următoare, clarificări care vor fi incluse și în „etichetele” câmpurilor respective din Modulul SIIIR - Fișa de monitorizare restrânsă a segregării – Date privind elevul:
4. Înscris la Evaluarea Națională
Acest item este relevant doar pentru elevii din clasa a VIII-a, el referindu-se la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a. La acest item:
- pentru elevii care NU sunt în clasa a VIII-a (de la nivelul ante-preșcolar până la finalul nivelului liceal) SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent.
- pentru elevii care sunt în clasa a VIII-a, dacă datele nu sunt încă disponibile, atunci SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent. Se va selecta „DA”, doar în cazul elevilor care în anul școlar curent sunt în clasa a VIII-a și informația privind înscrierea elevului la Evaluarea Națională este disponibilă. Pentru anul școlar 2024-2025 această informație nu e disponibilă, deci răspunsul implicit care va fi selectat pentru toți copiii/elevii în lunile februarie/martie 2025 va fi „NU”.
4.1. A participat la Evaluarea Națională
Acest item este relevant doar pentru elevii din clasa a VIII-a, el referindu-se la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a. La acest item:
- pentru toți elevii care nu sunt în clasa a VIII-a (de la nivelul ante-preșcolar până la finalul nivelului liceal) SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent.
- pentru elevii care sunt în clasa a VIII-a, dacă datele nu sunt încă disponibile, atunci SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent. Se va selecta „DA”, doar în cazul elevilor care în anul școlar curent sunt în clasa a VIII-a și informația privind participarea la Evaluarea Națională este disponibilă. Pentru anul școlar 2024-2025 această informație nu e disponibilă deci răspunsul implicit care va fi selectat pentru toți copiii/elevii în lunile premergătoare examenului de Evaluare Națională va fi „NU”.
5. Înscris la examenul de Bacalaureat
Acest item este relevant doar pentru elevii din clasa a XII-a și a XIII-a, el referindu-se la examenul de Bacalaureat. La acest item:
- pentru toți elevii care nu sunt în clasa a XII-a și a XIII-a (de la nivelul ante-preșcolar până la finalul nivelului liceal, fără anii finali) SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent.
- pentru elevii care sunt în clasa a XII-a și a XIII-a, dacă datele nu sunt încă disponibile, atunci SE VA SELECTA, IMPLICIT, răspunsul „NU” din câmpul aferent. Se va selecta „DA”, doar în cazul elevilor care în anul școlar curent sunt în clasa a XII-a și a XIII-a și informația privind înscrierea elevului la examenul de Bacalaureat este disponibilă. Pentru anul școlar 2024-2025 această informație nu e disponibilă deci răspunsul implicit care va fi selectat pentru toți copiii/elevii în lunile februarie/martie 2025 va fi „NU”.
20. Elevul a depus cerere pentru înscrierea la disciplina „limba maternă”?
Acest item este relevant doar pentru elevii „aparținând minorităților naționale care frecventează unități de învăţământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă” conform Legii învățământului preuniversitar nr. 198/2023, Art. 11 alin. (4) Nu constituie segregare școlară următoarele situații: a) înființarea și funcționarea, în condițiile legii, a unităților de învăţământ special; b) constituirea de grupe/clase/unități de învăţământ preuniversitar formate în aceeași locație sau în locații diferite preponderent sau doar cu antepreşcolari, preșcolari sau elevi aparținând unei minorități naționale, în scopul predării în limba maternă a acelei minorități naționale sau în sistem bilingv; c) constituirea grupelor de acomodare prevăzute la art. 61 alin. (8). În cadrul rețelei şcolare se pot înființa grupe de acomodare pentru elevii români reîntorși în țară după perioade îndelungate petrecute în afara granițelor României.
Acest item nu este relevant pentru elevii aparținând minorităților naționale care învață în unități de învățământ cu limba de predare în limba minorității respective (e.g. itemul nu este relevant pentru elevii maghiari care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare maghiară etc.).
- pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba minorității respective, SE VA SELECTA, IMPLICIT răspunsul „NU” din câmpul aferent itemului.
- pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață în unități de învăţământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul NU a depus cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”, SE VA SELECTA răspunsul „NU” din câmpul aferent itemului.
- pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață în unități de învăţământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul a depus cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”, SE VA SELECTA răspunsul „DA” din câmpul aferent itemului.
21. Elevul a făcut cerere să studieze disciplina „Istoria și tradițiile minorităților naționale”?
- Itemul 21 a fost eliminat și nu va mai figura în lista de întrebări.
Ca precizare generală, logica construcției modulului a fost că acolo unde informația nu este relevantă pentru un elev (de ex.: cazul unui copil din grupa mare de la grădiniță în raport cu informația privitoare la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a SAU cazul unui elev aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare în limba maternă care, evident, nu face cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”), atunci răspunsul care va fi selectat este „NU”. O astfel de selecție nu va prejudicia în niciun fel unitatea de învățământ în procesul de monitorizare a segregării școlare sau în privința scorurilor privind segregarea școlară care vor fi calculate. (...)”
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 1 | Şcoala Gimnazială Nr. 13 |
154 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
02-04-2025 11:52:13
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In monitorizare restrânsă, fișă elevi s-au completat o parte din itemi, fișele elevilor apar cu galben deorece nu am dat finalizare. După obținerea tuturor date necesare completării fișei elevilor nu am mai putut intra pe fișe pentru completare și finalizare deoarece în momentul in care doresc sa accesez fisa elevului , îmi apare un mesaj de eroare, mai exact ” SIIIR-00000: Aplicația a intâlnit o eroare internă”. Vă rog să mă ajutați la rezolvarea acestei probleme. Mulțumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
03-04-2025 13:56:38
|
---|
La data/ora: 2025-04-03 13:17:40
Text: Motivul pentru care apărea eroare internă la deschiderea fișelor de monitorizare elev (și numai pentru clasa IV-D) este că formațiunea de studiu a definit atributul ”Așezare în bănci” cu valori care se suprapuneau ca și perioadă de valabilitate.
Dacă mai sunt erori de eroare internă și pentru fișele dintr-o clasă atunci trebuie verificat atributul ”Așezare în bănci” să aibă doar 1 înregistrare activă ca și perioadă de valabilitate
| Mureş | Tîrgu Mureş | Școala Gimnazială "Liviu Rebreanu" Tîrgu Mureș |
155 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
02-04-2025 11:52:28
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In monitorizare restrânsă, fișă elevi s-au completat o parte din itemi, fișele elevilor apar cu galben deorece nu am dat finalizare. După obținerea tuturor date necesare completării fișei elevilor nu am mai putut intra pe fișe pentru completare și finalizare deoarece în momentul in care doresc sa accesez fisa elevului , îmi apare un mesaj de eroare, mai exact ” SIIIR-00000: Aplicația a intâlnit o eroare internă”. Vă rog să mă ajutați la rezolvarea acestei probleme. Mulțumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
03-04-2025 13:56:41
|
---|
La data/ora: 2025-04-03 13:17:06
Text: Motivul pentru care apărea eroare internă la deschiderea fișelor de monitorizare elev (și numai pentru clasa IV-D) este că formațiunea de studiu a definit atributul ”Așezare în bănci” cu valori care se suprapuneau ca și perioadă de valabilitate.
Dacă mai sunt erori de eroare internă și pentru fișele dintr-o clasă atunci trebuie verificat atributul ”Așezare în bănci” să aibă doar 1 înregistrare activă ca și perioadă de valabilitate
| Mureş | Tîrgu Mureş | Școala Gimnazială "Liviu Rebreanu" Tîrgu Mureș |
156 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 15. Provine din mediul rural? |
Adăugat la |
03-02-2025 12:12:40
|
Întrebare/Descriere situație/context |
la clasele primare nu exista acest punct
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:29:20
|
---|
La data/ora: 2025-02-03 16:38:18
Text: Analiza distribuției elevilor pe criteriul mediului de rezidență se realizează în ciclurile secundar inferior și superior. Nu și în ciclul primar. Acest lucru se datorează în mare parte faptului că unitățile de învățământ care acoperă ciclul primar au stabilită o circumscripție școlară din care provine marea majoritate a elevilor (dacă unitatea de învățământ este în mediul urban sau rural, atunci marea majoritate a elevilor școlarizați vor fi fie cei din mediul urban, fie cei din mediul rural, în funcție de localizarea circumscripției școlare. Observând la nivelul gimnaziului existența unui fenomen de migrație al unor elevi din mediul rural în mediul urban (mai rar invers), noua Metodologie solicită analiza distribuției elevilor provenind din cele două medii de rezidență și la nivelul gimnaziului (dar prezumă o anumită omogenitate a elevilor, din perspectiva mediului de rezidență, a elevilor din ciclu primar).
| Ilfov | Baloteşti | Școala Gimnaziala Nr. 1 Balotesti |
157 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | 15. Provine din mediul rural? |
Adăugat la |
17-02-2025 09:30:32
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Acestă informație nu mai poate fi încărcată întrucât nu mai apare în macheta de incărcare începând de vineri 14.02.2025.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:38:50
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:52:34
Text: Itemul SIIIR/Detaliul: 15. ,,Provine din mediul rural?,, apare în SIIIR și se poate completa
| Iaşi | Valea Lupului | Școala Gimnazială "Profesor Mihai Dumitriu", Valea Lupului |
158 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
07-02-2025 18:16:58
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Conform ultimului recensământ populația rezidentă a Municipiului București este alcătuită predominant de români 96,6%alături de alte grupuri etnice, precum rromi1,3%maghiari 0,3%și alte etnii 1,8%
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:47:01
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:29:11
Text: Informațiile de această natura sunt disponibile și pot fi consultate și pe site-ul Institutului Național de Statistică
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 3 | Școala Gimnazială Nr. 149 |
159 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
10-02-2025 09:20:00
|
Întrebare/Descriere situație/context |
1) În Monitorizare extinsă-fişă unitate şcolară, următoarele unităţi şcolare ( structuri) nu mai fac parte din reţeaua şcolară din 2013, respectiv 2020:
- GPN Istriţa de Jos
-Şcoala Primară Istriţa de Jos
- GPN Găgeni
-Şcoala Primară Găgeni
2) Unităţile şcolare care fac parte din reţeaua şcolară ( GPN Săhăteni - structură , GPN Vintileanca - structură , Şcoala Gimnazială Săhăteni - PJ şi Şcoala Gimnazială Vintileanca-structură) apar în modulul Monitorizare extinsă - fişa unităţii de câte 13 ori.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:45:55
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:26:45
Text: Odată introdusă o unitate de învățământ în Rețea școlară, aceasta nu mai poate fi ştearsă din sistem, în schimb se poate închide, informaţiile aferente acesteia rămânând în baza de date SIIIR.
Operatorul ISJ este reprezentat de utilizatorii de la nivelul ISJ (Inspectoratul Școlar Județean) și efectuează definirea rețelei.
Dacă aveţi de făcut modificări pentru una din unităţile de învăţământ din Reţeaua şcolară, vă rugăm să vă adresați responsabilului de la Inspectoratul Școlar, pentru închiderea unităților școlare care nu mai fac parte din Rețeaua școlară.
| Buzău | Săhăteni | Şcoala Gimnazială "Gheorghe Hariton"Comuna Săhăteni |
160 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
14-02-2025 10:34:02
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Intrebările de la monitorizarea extinsă sunt aceleași pentru preșcolar primar și gimnazial. Apar 52 structuri, chestionare și nu știm cum trebuie să completăm și ce anume să completăm.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:40:39
|
---|
La data/ora: 2025-02-19 11:13:01
Text: Bună ziua,
În cadrul procesului de monitorizare a segregării școlare din acest an școlar Modulul SIIIR nu are incluse filtre pe fiecare ciclu de educație, ca atare, atât itemii/întrebările din monitorizarea de bază (restrânsă), cât și itemii din monitorizarea extinsă apar pentru toate ciclurile. Din acest motiv, algoritmul SIIIR este acela ca acolo unde itemii nu sunt relevanți pentru un anumit ciclu ede educație răspunsul care trebuie selectat e by default „NU” (e.g. o grădiniță primește întrebarea dacă „elevul e înscris la Evaluarea Națională (la sfârșitul clasei a VIII-a), răspunsul care va fi selectat va fi „NU”. Sperăm ca în anul școlar următor, MEC să solicite SIMAVI rafinarea Modului SIIIR prin introducerea acestor filtre care vor simplifica efortul unităților de învățământ preuniversitar.
| Suceava | Valea Moldovei | Scoala Gimnaziala Valea Moldovei |
161 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
20-02-2025 12:04:41
|
Întrebare/Descriere situație/context |
8. Enumerarea serviciilor de sprijin oferite in cadrul UÎ si elevilor cu CES si familiilor acestora
9. Enumerarea serviciilor de sprijin oferite in cadrul comunității locale si elevilor cu CES si familiilor acestora
(Se completează: denumire serviciu_1: numar_1, denumire serviciu_2: numar_2 (ex. Serviciu A:40, Serviciu B:35)
Va rugam sa ne explicați ce reprezintă serviciu A si serviciu B ?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:36:23
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:06:27
Text: Exemplu de completare: Consiliere psihologică: 2, Adaptare curriculară: 4
Pentru integrarea eficientă a persoanelor cu CES este necesară crearea unor servicii de sprijin specializate în asistenţa psihopedagogică de care să beneficieze copiii/elevii/tinerii integraţi, precum şi a unor servicii de consultanţă pentru cadrele didactice din şcoala incluzivă, ceilalţi elevi, familie şi comunitate.
Serviciile specializate necesare pentru realizarea integrării copiilor cu CES sunt asigurate de profesorii itineranţi şi de sprijin, în colaborare cu toţi factorii implicaţi.
Exemple:
• adaptare curriculară - corelarea conţinuturilor componentelor curriculumului naţional cu posibilităţile elevului cu CES, din perspectiva finalităţilor procesului de adaptare şi de integrare şcolară şi socială a acestuia;
• plan de servicii individualizat - modalitatea de programare şi coordonare coerentă a resurselor şi serviciilor individualizate pentru copiii/elevii/tinerii cu CES integraţi în unităţi de învăţământ de masă, focalizată pe nevoile de dezvoltare ale acestora;
• program de intervenţie personalizat - instrumentul de proiectare şi implementare a activităţilor educaţional-terapeutice utilizat pentru eficientizarea activităţilor de intervenţie şi atingerea finalităţilor prevăzute în planul de servicii individualizat;
• consiliere psihologică - o metodă prin care un specialist în domeniul psihologiei oferă sprijin și îndrumare unei persoane care se confruntă cu tulburări emoționale sau alte probleme personale, etc.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 1 | Şcoala Gimnazială "Geo Bogza" |
162 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
21-02-2025 09:48:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Citez din ghid: Toate unitățile de învățământ preuniversitar care obțin scoruri de risc, pe oricare criteriu de
segregare, indiferent de forma de segregare unde se manifestă riscul, sunt obligate să parcurgă
și cea de-a două etapă a monitorizării (monitorizarea extinsă).
De unde stim ce scor de risc avem, respectiv daca trebuie sau nu sa completam monitorizarea extinsa?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:33:53
|
---|
La data/ora: 2025-02-21 14:59:41
Text: Bună ziua,
Conform Art. 23, al. 2, al Metodologiei, „pentru a avea o imagine completă privind incluziunea sau segregarea școlară unitățile de învățământ preuniversitar pot urma întregul proces de monitorizare a segregării școlare, atât monitorizarea de bază, cât și monitorizarea extinsă”.
În acest prim proces de monitorizare a segregării școlare, MEC a explicat în adresa sa care anunța prelungirea termenului pentru monitorizarea restrânsă, de ce a decis că toate untitățile de învățământ vor parcurge ambele etape ale monitorizării segregării școlare.
| Prahova | Talea | Școala Gimnazială, Comuna Talea |
163 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
26-02-2025 08:37:50
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In submodulul monitorizare extinsa, la nivel de unitate apare unitatea scolara de 13 ori. Trebuie completat de atatea ori sau este suficient o singura fisa de monitorizare extinsa? Mentionez faptul ca aceasta unitate nu are arondate alte unitati scolare.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:33:01
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:10:19
Text: Dacă se completează o singură dată, informațiile apar peste tot, nu trebuie de 13 ori.
Lucrăm la remedierea acestui aspect.
| Sălaj | Zalau | Inspectoratul Scolar Salaj |
164 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
27-02-2025 11:59:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La cerințele 8,9 nu putem trece nimica pentru că apare ”Următoarele secţiuni au erori de validare [8]”
La cerința 13.1 după ce trecem informația cerută și salvăm, informația trecută dispare după ce închidem fișa.
La fișele elevilor tot nu apare așezarea în bănci.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:31:40
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:14:24
Text: Se completează: denumire_serviciu_1, denumire_serviciu_2
Ex. Serviciu A: 40, Serviciu B: 35
(unde A și B-denumirea serviciului)
| Covasna | Sfântu Gheorghe | Școala Gimnazială "Váradi József" Sfântu Gheorghe |
165 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
03-03-2025 17:40:06
|
Întrebare/Descriere situație/context |
SUNT O UNITATE CU STRUCTURĂ ARONDATĂ. LA MONITORIZAREA EXTINSĂ ÎMI APARE CELE DOUĂ UNITĂȚI DE MAI MULTE ORI, ÎN CONDIȚIILE ÎN CARE FIȘA ESTE IDENTICĂ. MAI EXACT APARE DE 26 DE ORI.
ÎNTREBAREA E DE CÂTE ORI COMPLETEZ?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:29:41
|
---|
La data/ora: 2025-03-04 18:02:03
Text: Fișa se completează o singură dată.
| Buzău | Râmnicu Sărat | Liceul Tehnologic "Victor Frunză" Municipiul Rîmnicu Sărat |
166 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
10-03-2025 10:57:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La Monitorizare extinsă ne apare completat tot ce am lucrat la Monitorizare restrânsă. Doresc să ne comunicați ce avem de făcut la Monitorizare extinsă în această situatie având în vedere că se apropie termenul de finalizare a acestor situații.
Mulțumesc
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 13:32:15
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 13:31:53
Text: Am verificat. Datele introduse în Monitorizarea restrânsă NU se preiau la Monitorizarea extinsă. Sunt indicatori diferiți.
| Cluj | Huedin | Liceul Tehnologic "Vlădeasa" Huedin |
167 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
12-03-2025 13:15:55
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Care sunt codurile serviciilor de sprijin din cadrul unității și ale serviciilor de sprijin de la nivelul comunității?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 13:44:22
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 13:43:53
Text: Exemplu de completare: Consiliere psihologică: 2, Adaptare curriculară: 4
Pentru integrarea eficientă a persoanelor cu CES este necesară crearea unor servicii de sprijin specializate în asistenţa psihopedagogică de care să beneficieze copiii/elevii/tinerii integraţi, precum şi a unor servicii de consultanţă pentru cadrele didactice din şcoala incluzivă, ceilalţi elevi, familie şi comunitate.
Serviciile specializate necesare pentru realizarea integrării copiilor cu CES sunt asigurate de profesorii itineranţi şi de sprijin, în colaborare cu toţi factorii implicaţi.
Exemple:
• adaptare curriculară - corelarea conţinuturilor componentelor curriculumului naţional cu posibilităţile elevului cu CES, din perspectiva finalităţilor procesului de adaptare şi de integrare şcolară şi socială a acestuia;
• plan de servicii individualizat - modalitatea de programare şi coordonare coerentă a resurselor şi serviciilor individualizate pentru copiii/elevii/tinerii cu CES integraţi în unităţi de învăţământ de masă, focalizată pe nevoile de dezvoltare ale acestora;
• program de intervenţie personalizat - instrumentul de proiectare şi implementare a activităţilor educaţional-terapeutice utilizat pentru eficientizarea activităţilor de intervenţie şi atingerea finalităţilor prevăzute în planul de servicii individualizat;
• consiliere psihologică - o metodă prin care un specialist în domeniul psihologiei oferă sprijin și îndrumare unei persoane care se confruntă cu tulburări emoționale sau alte probleme personale, etc.
| Braşov | Cristian | Școala Gimnazială Cristian |
168 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
17-03-2025 15:07:27
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Avem în SIIIR- Monitorizare Segregare-Monitorizare extinsă - Atât Unitatea PJ și structurile arondate apar de foarte multe ori. Cum procedăm? Mulțumim!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:57:26
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:53:13
Text: În SIIIR- Monitorizare Segregare-Monitorizare extinsă, Unitatea PJ și structurile arondate apar o singură dată. S-a rezolvat!
| Dâmboviţa | Voineşti | Liceul Tehnologic Voinești |
169 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
17-03-2025 16:01:03
|
Întrebare/Descriere situație/context |
După completarea documentului, la salvarea fișei de monitorizare extinsă primim mesajul " SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă", iar datele nu pot fi salvate. Cum procedăm?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
24-03-2025 10:16:21
|
---|
La data/ora: 2025-03-24 10:00:40
Text: Rezolvat în data de 18.03.2025
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 8 Brașov |
170 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
19-03-2025 18:23:00
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua!
Am primit răspunsul dumneavoastră ”Rezolvat în data de 18.03.2025”, dar nu înțelegem la ce se referă deoarece în continuare după completarea documentului, la salvarea fișei de monitorizare extinsă primim mesajul " SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă". Datele încă nu pot fi salvate. Vă rugăm să ne sprijiniți în rezolvarea acestei probleme cât mai urgent posibil. Vă mulțumim!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
20-03-2025 17:57:28
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:56:14
Text: Dacă fișa este completată corect, la salvare nu apare mesaj de eroare! Vă rugăm să reverificați. Atenție la modul în care scrieți codurile aferente etniilor și procentele. Aruncați-vă o privire peste răspunsurile din secțiunea de Q&A, v-ar putea fi de folos!
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 8 Brașov |
171 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
20-03-2025 10:19:30
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua!
Gradinita nr. 276 are arondata si Cresa Sinaia pentru care am completat datele subunitatii si ale copiilor referitoare la segregare. Cand rulam raportul 1453, solicitat de ISMB pentru gradinita apar datele, dar pentru cresa se genereaza raportul gol, un pdf alb fara nici o data.
Ce putem face pentru a se genera datele si pentru Cresa Sinaia?
Multumim anticipat pentru ajutor
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
27-03-2025 13:41:14
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 13:07:57
Text: Pentru a avea acces la fișele preșcolarilor și elevilor, responsabilul școală (cu rol de informatician în SIIIR) trebuie să creeze conturi pentru utilizatorii care introduc datele în SIIIR, de nivel profesor rol Modul UNICEF Cadru didactic și să-i asocieze la grupe/clase în secțiunea ,,Configurare responsabil clasă,,
Astfel vor fi accesate fișele de la grupele/clasele arondate (indiferent dacă sunt de la PJ sau structuri).
Notă generală: ”Este foarte posibil să existe unități școlare care s-au confruntat cu situații similare. Consultați secțiunea: https://mss.qie.ro/qanda Este foarte posibil să găsiți un răspuns util. Vă încurajăm ca în cazul în care persistă anumite erori, să apelați la trimiterea unei cereri de suport pe site-ul: https://mss.qie.ro/suport””
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 2 | Grădiniţa Nr. 276 |
172 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
20-03-2025 20:39:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună seara!
Am revăzut informațiile introduse în aplicația de monitorizare și vreau să menționez că fișa de monitorizare restrânsă a fost finalizată ( s-a înverzit) și a fost generat raportul pe care l-am rulat conform indicațiilor primite. Problema pe care o întâmpinăm este la monitorizarea extinsă, unde la finalul acesteia, când încercăm salvarea informațiilor ne apare acest mesaj: SIIIR 00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă. Venim cu rugămintea la dumneavoastră să ne precizați o zi și o oră în care personal specializat să ne asiste cu teamviewer sau sub o altă formă pentru a finaliza macheta.
Cu aleasă considerație,
Raluca Dărăbăneanu
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
27-03-2025 17:00:14
|
---|
La data/ora: 2025-03-27 16:58:46
Text: Itemul SIIIR/Monitorizare extinsă/Detaliul: 8 Enumerarea serviciilor de sprijin oferite în cadrul unității respective de învățământ preuniversitar ante-preșcolarilor, preșcolarilor sau elevilor cu CES și familiilor acestora (inclusiv numărul profesioniștilor care furnizează astfel de servicii în unitatea de învățământ), trebuie să fie completat corect, conform instrucțiunilor și fișa se va salva.
Se completează: denumire_serviciu_1: număr_1, denumire_serviciu_2 : număr_2
Ex: de completare: A:3, B:4
A și B-denumirea serviciului , 3 și 4-nr. profesioniștilor care furnizează astfel de servicii
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 8 Brașov |
173 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
28-03-2025 11:29:10
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Cand dorim sa salvam datele in sectiunea monitorizare extinsa - fisa monitorizare extinsa apare eroarea „SIIIR-00000: Aplicatia a intalnit o eroare interna”. Am rezolvat toate intrebarile conform cerintelor si le-am introdus asa cum cere platforma. Ce este de facut?
Multumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:20
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:06:02
Text: Bună ziua,
Raportul afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2.
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Colegiul Tehnologic "Grigore Cerchez" |
174 | 2.1 Monitorizare extinsă - fișă unitate școlară | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare extinsă a unității școlare |
Adăugat la |
01-04-2025 11:06:29
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu pot finaliza fisa. Îmi apare mesajul: SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare interna
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
03-04-2025 13:55:50
|
---|
La data/ora: 2025-04-03 13:55:02
Text: Această eroarea apare de regulă când sunt alese două 2 atribute (in loc de unul singur) pentru așezarea în bănci a elevilor.
Verificați dacă eroare internă (SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare interna), la deschiderea fișelor de monitorizare elev, este dată de faptul că formațiunea de studiu a definit atributul ”Așezare în bănci” cu valori care se suprapun ca perioadă de valabilitate.
Dacă mai sunt erori de eroare internă și pentru fișele dintr-o clasă atunci trebuie verificat atributul ”Așezare în bănci”, și sp vă asigurați că are doar 1 înregistrare activă ca perioadă de valabilitate.
| Dâmboviţa | Valea Lungă-Cricov | Școala Gimnazială Cricov Valea Lungă |
175 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
05-02-2025 14:55:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua, sunt dirigintă la clasa a XII-a afiliată din Penitenciarul Baia Mare. Elevii noștri sunt persoane adulte private de libertate. În fișa de monitorizare nu sunt referiri la aceste persoane. Nu avem posibilitatea de a colecta datele solicitate deoarece nu ne este permis să contactăm familiile elevilor, ei fiind în grija personalului din penitenciar.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:01:47
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 17:23:09
Text: Bună ziua,
Vă mulțumim pentru că ne-ați semnalat situația unității de învățământ din sistemul penitenciar. Ne exprimăm opinia că unitățile de învățământ din sistemul penitenciar ar fi trebuit incluse printre excepțiile prevăzute de Art. 7, alin1. al Metodologiei, astfel încât să fie clar că normele Metodologiei nu le sunt aplicabile.
| Maramureş | Baia Mare | Centrul Scolar De Educatie Incluziva Baia Mare |
176 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
09-02-2025 13:38:11
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua!
Am completat toate fisele elevilor din structura unitatii, am completat la structura monitorizarea restransa, am asociate formatiunile de studiu la cladiri, am selectat atributul asezarea in banci, am publicat indicatorii si la raportul pentru structura nu am nicio informatie. La gradinita cu personalitate juridica am facut aceleasi etape si acolo am raportul pentru segregare restransa. Ce trebuie sa fac in acest caz?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:46:29
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:22:51
Text: Rapoartele pe structuri nu apar încă.
| Cluj | Dej | Grădinița Cu Program Prelungit "Lumea Piticilor" Dej |
177 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
11-02-2025 10:06:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Suntem in situatia in care am terminat de completat si monitorizarea restransa, am generat raportul 1453, in care avem PJ si 2 structuri in aceeasi cladire, adica toate unitatile functioneaza in aceeasi cladire. Rapoartele de la structuri apar goale iar la cel de PJ apare cu nr de clase si copii numai de la PJ. Ce putem face in aceasta situatie? Muultumim!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 14:31:53
|
---|
La data/ora: 2025-03-04 17:51:20
Text: Rog colegii de la SIMAVI să furnizeze răspuns sau să ne spuneți, vă rog, dacă trebuie să ne consultăm cu colegii de la UNICEF sau MEC. Mulțumesc!
La data/ora: 2025-03-12 14:31:17
Text: Utilizatorul cu care se generează raportul nu are rolul UNICEF asociat la cont.
| Vaslui | Bârlad | Grădinița Cu Program Prelungit Nr. 9, Mun. Bârlad |
178 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
12-02-2025 09:53:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Procentul elevilor institutionalizați sau în plasament (la nivel de școală) este de 21.83% in conditiile in care la nivelul scolii este doar 1 elev in plasament din 438 de elevi. Nu inte4legem de unde a reiesit procentul asa de mare.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 14:32:08
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 14:25:41
Text: Ne-ar ajuta mai multe detalii, iar până atunci verificăm situația semnalată.
| Prahova | Poienarii Burchii | Școala Gimnazială, Comuna Poienarii Burchii |
179 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
12-02-2025 09:58:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La Raportul 1700 majoritatea elevilor sunt dublati. Elevii care au fost si in anul scolar trecut la noi in scoala apar de doua ori. Cum putem rezolva aceasta situatie?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:11:35
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:11:00
Text: La Raportul 1700 –Export monitorizare segregare restrânsă-fișe elevi, elevii apar corect, nu mai sunt dublați
| Prahova | Poienarii Burchii | Școala Gimnazială, Comuna Poienarii Burchii |
180 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
03-03-2025 17:43:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
AM COMPLETAT FIȘELE ELVILOR, MONITORIZAREA RESTRÂNSĂ. MĂ DUC LA RAPOARTE ȘI CER MONITORIZARE SEGREGARE ȘCOALĂ......NU SE GENEREAZĂ. E DOAR UN PDF BLANK
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:29:31
|
---|
La data/ora: 2025-03-04 18:04:21
Text: Se generează Raportul 1453 Monitorizare segregare-nivel școală; se alege unitatea de învățământ PJ, tipul de Raport: PJ, Sumar/Raport detaliat. Raportul este complet.
Înainte de a genera raportul, asigurați-vă că ați apăsat butonul ,,Publică indicatori,,
Rapoartele pe structuri nu apar
| Buzău | Râmnicu Sărat | Liceul Tehnologic "Victor Frunză" Municipiul Rîmnicu Sărat |
181 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
12-03-2025 09:21:39
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La raport pentru clasa a XI a avem un singur elev repetent, dar apare ca si procent, la un moment dat in raport la toate clasele de a XI a
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
20-03-2025 17:51:38
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:29:39
Text: Raportul afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2 (am răspuns pe mail în data de 18.03.2025)
| Cluj | Gherla | Liceul Teoretic "Petru Maior" Gherla |
182 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
12-03-2025 09:21:58
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La raport pentru clasa a XI a avem un singur elev repetent, dar apare ca si procent, la un moment dat in raport la toate clasele de a XI a
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
24-03-2025 10:16:03
|
---|
La data/ora: 2025-03-24 10:01:32
Text: Raportul afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2 (am răspuns pe mail în data de 18.03.2025)
| Cluj | Gherla | Liceul Teoretic "Petru Maior" Gherla |
183 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
14-03-2025 02:58:08
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna dimineata! In urma publicarii indicatorilor, raportul 1453 apare completat doar pentru PJ. Pentru structurile arondate, raportul este gol. Ce se poate face?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:05
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:14:42
Text: Am identificat situația semnalată. Raportul a fost actualizat.
| Prahova | Drăgăneşti | Școala Gimnazială, Comuna Drăgănești |
184 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
14-03-2025 03:30:57
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna dimineata! Revin cu precizarea ca raportul 1453 a fost generat doar pentru Scoala gimnaziala ( clasele V-VIII). Pentru structurile arondate ( scoli primare si gradinite), rapoartele sunt goale. Ce se poate face? Multumesc!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:09
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:13:13
Text: Am identificat situația semnalată, Raportul a fost actualizat.
| Prahova | Drăgăneşti | Școala Gimnazială, Comuna Drăgănești |
185 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
17-03-2025 13:23:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! In urma generarii raportului aferent unitatii noastre scolare va semnalam urmatoarele probleme:
Raportul descarcat in urma completarii datelor pentru segregare in siir prezinta mai multe inexactitati si greseli. Acesta contine mai multe probleme de calcul ale sistemului precum:
1. La intrebarea 11„Se afla in intretinerea bunicilor sau a altor membri ai familiei?” valoarea si scorul sunt calculate gresit. De exemplu, la nivelul unitatii noastre, la clasa 12 A nu exista nici un elev aflat in aceasta situatie, respectiv nici unul nu este trecut in siir in acest fel, dar avem un procent de 50% si un scor de 3.42.
2. O alta problema importanta este la intrebarea 10 „provine din familie monoparentala” in cazul claselor de frecventa redusa. Nu puteam finaliza fisa clasei in aplicatie daca nu completam si aceasta sectiune, unde am completat la absolut toti elevii de FR cu „NU”. In anexa 1.3, intre indicatorii urmariti pentru formatiunile de studiu cu forma de invatamant cu frecventa redusa nu exista vreunul referitor la „Provine de familie monoparentala” Totusi, s-a calculat scor si pe acest indicator. (pentru ca procentul este 0%, scorul e peste 1).
3. Totodata, in cazul claselor cu frecventa redusa, in anexa 1.3 nu se precizeaza nimic legat de bursa, totusi s-a calculat scor si pe acest indicator. (pentru ca procentul este 0%, scorul e peste 1).
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:12
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:11:43
Text: Bună ziua,
Raportul afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Colegiul Tehnologic "Grigore Cerchez" |
186 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
17-03-2025 17:42:53
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu am intrebari
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:52:06
|
---|
La data/ora: 2025-03-19 18:01:45
Text: Ne bucurăm că nu aveți întrebări
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Colegiul Tehnic "Petru Maior" |
187 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
18-03-2025 08:41:12
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Va scriu pentru a mai semnala inca o problema legata de calcul regasita in raportul generat de SIIR. Procentul tuturor elvilor cu optiunea „instituționalizați” este egal cu procentul elevilor cu dosar bursa sociala, desi nu este cazul si nu asa au fost completati.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
24-03-2025 10:16:36
|
---|
La data/ora: 2025-03-24 10:03:14
Text: Rezolvat în data de 18.03.2025
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 5 | Colegiul Tehnologic "Grigore Cerchez" |
188 | 3.1 Modul segregare - Rapoarte | XX - Alte aspecte legate de Rapoartele disponibile în modulul segregare din SIIIR |
Adăugat la |
24-03-2025 13:45:48
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nivel - clasă, apare totul cu 0, Performanță Școlară-Procentaj elevi care au frecventat gradinița (pe clasă) apare Clasa pregătitoare A 90.00% in fond toti au frecventat gradinita, Zona de rezidență
Procentajul elevilor provenind din mediul rural(pe clasă)-la o parte s a cerut dar nu apare in raport, Cadre Didactice- Procentul cadrelor didactice apare null, PDI/PAS apare null,
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
29-03-2025 11:15:14
|
---|
La data/ora: 2025-03-29 11:08:31
Text: Bună ziua,
Raportul a fost actualizat și afișează informațiile conform ghidului tehnic partea 2.
| Maramureş | Groşi | Scoala Gimnaziala "Gheorghe Lupan" Grosi |
189 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
23-01-2025 10:25:28
|
Întrebare/Descriere situație/context |
VĂ ROG SĂ MĂ AJUTAȚI CU DEBLOCAREA SIIIR
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:39:59
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:10:04
Text: La momentul actual, informația primită din partea Ministerului Educației este că nu sunt blocaje sau disfuncționalități pe platforma SIIIR. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Maramureş | Baia Mare | Scoala Gimnaziala Speciala Baia Mare |
190 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
28-01-2025 11:36:29
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu îmi apare în SIIIR secțiunea MONITORIZARE SEGREGARE, chiar dacă am alocat cuiva rolul de UNICEF responsabil scoala.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:36:59
|
---|
La data/ora: 2025-01-28 19:41:40
Text: Situatia prezentata a fost remediata.
| Buzău | Năeni | Şcoala Gimnazială Comuna Năeni |
191 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
30-01-2025 10:59:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu mi se recunoaste parola primita
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:32:28
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:26:06
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Pentru resetarea parolei vă rog să vă adresați administratorului din cadrul unității, respectiv responsabilului SIIIR din cadrul ISJ
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Sălaj | Plopiş | Școala Gimnazială Nr.1 Plopiș |
192 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
31-01-2025 07:49:54
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In Fisa Elevi nu aduce nici un elev
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:31:28
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:28:39
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: Responsabilul de la nivelul unității de învățământ vizualizează toate fișele din unitate. Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asocieze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Iaşi | Podu Iloaiei | Şcoala Gimnazială "Al.I.Cuza" |
193 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
04-02-2025 15:42:24
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,
pentru Gradinita nr.276 , in SIIIR pentru monitorizare scolara apar copiii inscrisi la gradinita . Problema apare la cresa arondata (Cresa Sinaia) unde nu ne apar copiii in siiir la segregare scolara si nu putem completa datele. Va rugam sa luati masurile necesare atribuirii copiilor de la cresa Sinaia in modulul monitorizare scolara pentru a ne incadra in termenul impus in calendar. Va multumim!
contact: Gradinita nr.276
Bucuresti, sector 2
tel: 0212423280
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
06-03-2025 19:57:48
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 20:09:48
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor atunci responsabilul SIIIR din școală trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate (indiferent daca sunt din PJ sau structuri).
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 2 | Grădiniţa Nr. 276 |
194 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
05-02-2025 09:25:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La conectarea utilizatorului apare mesajul de eroare: „SIIIR-00000: Aplicatia a intalnit o eroare interna”.
Această eroare nu apare la alte persoane (informatician sau director).
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:05:19
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:15:57
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate.
| Maramureş | Leordina | Scoala Gimnaziala Nr. 1 Leordina |
195 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 09:39:59
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Fișele din structurile arondate, GPN Teleki Zsigmond din Moacșa și GPN Pădureni nu apar printre fișe. Am încercat preluare fișe, dar nu au apărut
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:56:16
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:56:40
Text: tilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
| Covasna | Moacşa | Școala Gimnazială "Orbán Balázs" Moacșa |
196 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
06-02-2025 14:41:08
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua, Va rog sa ma ajutati cu cateva clarificarii asupra datelor pe care trebuie sa le mentionam in SIIR. Suntem Cresă ( Invatamant anteprescolar) si sunt cateva câmpuri care nu au nici o relevanță pentru această centralizare (ex Dosar pentru bursa socială - anteprescolari nu beneficiaza de aceste burse, deci orice variantă am selecta nu e relevantă, iar daca nu selectam nimic nu se finalizeaza fisa)
Punctele care nu sunt relevante sau nu avem baza pentru a le completa sunt- 4, 4.1, 5, 8, 17,19, 20 si 21.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:53:34
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 10:52:43
Text: Bună ziua,
Ca o precizare generală, logica construcției modulului a fost că acolo unde informația nu este relevantă pentru un elev (de ex.: cazul unui copil din grupa mare de la grădiniță în raport cu informația privitoare la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a SAU cazul unui elevul aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare în limba maternă care, evident, nu face cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”) atunci răspunsul care va fi selectat este „NU”. O astfel de selecție nu va prejudicia în niciun fel unitatea de învățământ în procesul de monitorizare a segregării școlare sau în privința scorurilor privind segregarea școlară care vor fi calculate.
Ministerul Educației și Cercetării va reveni cu clarificările și instrucțiunile necesare (cel mai probabil în cursul zilei de azi).
| Cluj | Florești | CREȘA CETATEA FETEI FLOREȘTI, COM. FLOREȘTI |
197 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
17-02-2025 10:22:33
|
Întrebare/Descriere situație/context |
După conectarea utilizatorului UNICEF aplicația SIIIR returnează mesajul de eroare "SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă" și nu pot fi introduse date în modulul Monitorizare segregare.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:38:34
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:56:24
Text: Datele se pot introduce în SIIIR-Modul Monitorizare Segregare, aplicația nu returnează niciun mesaj de eroare
| Dolj | Filiaşi | Scoala Gimnaziala Filiasi |
198 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
26-02-2025 11:35:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua!
Va rog sa ne sprijiniti intr-o problema legata de segregarea restransa. Datele introduse la sectiunea ~Segregare restransa~ nu se salveaza (mereu apare o eroare interna).
Mesajul este urmatorul: Următoarele secțiuni au erori de validare [1,10]
Multumim.
O zi frumoasa!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:32:29
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:11:26
Text: Dacă datele sunt completate conform instrucțiunilor, la salvare nu apare mesaj de eroare.
| Suceava | Rădăuţi | Colegiul National "Eudoxiu Hurmuzachi" Radauti |
199 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | EE - Erori la operarea datelor în modulele SIIIR |
Adăugat la |
15-03-2025 08:59:42
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! În modulul RESURSE MATERIALE-CLĂDIRI-la asocierea formațiunii de studiu în clădirea corespunzătoare, selectăm anul școlar curent, dar numărul de elevi asociați nu este corect.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
20-03-2025 17:51:53
|
---|
La data/ora: 2025-03-20 17:46:27
Text: Dacă asocierea elevilor la formațiunile de studiu pentru anul școlar curent este efectuată corect, atunci și numărul de elevi asociați pe clădiri trebuie să corespundă.
| Mureş | Sighişoara | Școala Gimnazială "Miron Neagu" Sighișoara |
200 | 4.1 SIIIR - Operare și funcționalități | XX - Alte aspecte legate de operarea și funcționalitățile modulelor SIIIR |
Adăugat la |
22-01-2025 11:01:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu este afisat/ nu avem acces la modulul segregare. cum putem activa modulul?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:40:50
|
---|
La data/ora: 2025-01-22 11:34:31
Text: Bună ziua,
Așa cum e specificat în documentul tehnic pus la dispoziție pe site-ul https://mss.qie.ro/suport și anume: "2. Ghiduri tehnice / Flux de lucru modul Monitorizare segregare", pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul trebuie să aibă asociat rolul de
Modul UNICEF Responsabil școală.
Este important să găsiți la nivelul unității dvs. școlare un utilizator care poate opera în SIIIR în secțiunea drepturilor utilizatorilor sau puteți căuta suport la nivelul ISJ/ISMB prin responsabilii SIIIR cu drepturi suficiente de acces.
Succes.
| Iaşi | Iaşi | Colegiul Tehnic "Gheorghe Asachi", Iaşi |