101 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
31-01-2025 11:09:04
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu îmi apare nici un elev,la sectiunea Fișe elevi.Cand aleg Fișe elev se învârte cursorul,si nu apare nici un elev să pot introduce fișa.In drepta jos apare ”Nu sunt date de afișat”.Când selectez Configurare responsabil clasă,acolo apare ceea ce am introdus.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 20:00:07
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 21:31:20
Text: Răspunsul primit din partea Ministerului Educației: A fost optimizat modulul de Monitorizare segregare în decursul zilei de 03.02.2025
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Iaşi | Podu Iloaiei | Şcoala Gimnazială "Al.I.Cuza" |
102 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
03-02-2025 11:22:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,
Fisele elevilor trebuie completate si pentru elevii de la postliceal?
Din cea am gasit eu in documentatie postliceal-ul nu apare. Pe de alta parte in SIIIR apar si fise pentru elevii de postliceal. Multumesc.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:29:42
|
---|
La data/ora: 2025-02-03 15:34:05
Text: „Unitățile de învățământ cărora nu li se aplică prevederile Metodologiei și, ca atare, nu au obligația de a parcurge vreo monitorizare a segregării școlare, sunt enumerate în Art. 7, al. 1 al Metodologiei: unitățile de educație extrașcolară, unitățile de învățământ postliceal, palatele și cluburile elevilor și cluburile sportive ale elevilor”. Ghid tehnic - Partea 1, pg. 18
Ca atare, fișele elevilor de la nivelul postliceal NU SE COMPLETEAZĂ!
| Alba | Arieşeni | Liceul Tehnologic De Turism Si Alimentatie Arieseni |
103 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
03-02-2025 13:23:12
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu imi apar elevii din unitatile de invatamant structura. Ce pot face?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
05-03-2025 11:29:03
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:32:10
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase de catre responsabilul SIIIR din școlaă în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Constanţa | Topraisar | Liceul Tehnologic Topraisar |
104 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
03-02-2025 15:14:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum trecem că elevul stă în ultimele două bănci?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:14:39
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 17:38:41
Text: Bună ziua,
În fișa elevului din Modulul SIIIR monitorizare segregare există un câmp special „elevul stă în ultimele două bănci”. Dacă efectivul de elevi este egal sau mai mic de 24, la toți elevii se va specifica NU (formațiunile de studiu cu efective egale sau mai mici de 24 de elevi primesc din oficiu scor 0 de segregare școlară (nu există segregare școlară). Pentru formațiunile de studiu care au de la 25 de elevi în sus, acolo se va trece DA doar în cazul elevilor care învață în ultimele două rânduri (cu elevi). În funcție de tipul băncilor (cu două locuri sau cu unul singur) numărul elevilor din ultimele două bănci poate diferi de la minim 5 la maxim 12.
Sălile de clasă care nu au aranjamentul spațial pe șiruri de bănci (cu un loc sau două), trec în dreptul tuturor elevilor NU (că nu au ultimele două bănci) și vor avea din oficiu scorul 0 de segregare școlară. Vezi și Ghid tehnic - Partea 1, pg. 11
| Covasna | Sfântu Gheorghe | Școala Gimnazială "Váradi József" Sfântu Gheorghe |
105 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 10:04:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Intâmpin următoarea problemă. Unitatea noastră are 1 unitate cu personalitate juridică și alte 3 arondate. In siiir la fișe elev apar doar copiii de la unitatea cu personalitate juridică, cei de la cele arondate neexistând.
Cum se remediază? cod siiir 08611100631
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:13:28
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:44:33
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor atunci responsabilul SIIIR din școală trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate (indiferent daca sunt din PJ sau structuri).
| Braşov | Zărneşti | Grădinița Cu Program Prelungit Nr. 1 "Albinuța" Zărnești |
106 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 10:29:29
|
Întrebare/Descriere situație/context |
După ce completăm fișa elevului, dăm salvare sau finalizează fișă?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:13:41
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 20:27:05
Text: Bună ziua,
Dacă au fost completate toate datele din fișa elevului atunci o puteți finaliza.
| Sibiu | Jina | Şcoala Gimnazială Jina |
107 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 12:27:44
|
Întrebare/Descriere situație/context |
La unitatea nostra avem invatamant seral, frecventa redusa, maistri, postliceu.
Se vor introduce si la aceste niveluri datele?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
05-03-2025 11:13:04
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 19:14:11
Text: Bună ziua,
În confomitate cu Art. 7, al. 1 al Metodologiei, unitățile de învățământ postliceal nu intră sub incidența Metodologiei. Art. 7, al. 2, stabilește că în cazul claselor de seral/frecvență redusă se urmăresc doar indicatorii din Anexa 1.3 a Metodologiei.
Art. 7
(1) Prevederile prezentei metodologii sunt aplicabile tuturor unităților de învățământ preuniversitar, cu excepția unităților de educație extrașcolară, unităților de învățământ postliceal, palatelor și cluburilor elevilor sau cluburilor sportive ale elevilor.
(2) Formațiunile de studiu, clase/grupe, constituite în forma de învățământ cu frecvență redusă/seral sau constituite în cadrul programelor de tip „A doua șansă”, nu sunt incluse în calculul indicatorilor și scorurilor la nivelul unității de învățământ, ci sunt evaluate în mod separat, urmărindu-se setul de indicatori prevăzuți de Anexa nr. 1.3. a prezentei metodologii.
| Brăila | Brăila | Colegiul Tehnic "Costin D. Neniţescu" |
108 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 12:30:32
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Puteți să deblocați două clase?/ s-au finalizat fișele fără anumite bife (inclusiv la așezarea în bănci) sau cu opțiunea CICLU COMPLET (crezând că e vorba de cel primar)/ clasele: pregătitoare C și VIII B
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:17:42
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:53:30
Text: Chiar daca ati finalizat fisele, acestea pot fi modificate.
Operati modificarile si apasati din nou "Finalizează fișa"
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Şcoala Gimnazială Nr. 309 |
109 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 13:44:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Daca este transferat si apare in baza noastra cine completeaza datele?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:16:23
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 16:50:16
Text: Bună ziua,
Vă rugăm să ne dați mai multe detalii privind întrebarea.
Dacă elevul s-a transferat de la unitatea Dvs de învățământ la o altă unitate de învățământ în timpul anului școlar (deci a urmat studiile la unitatea Dvs de învățământ o perioadă din anul școlar, și el apare în continuarea în baza Dvs. de date, atunci Dvs. ar trebui să completați datele (presupunem că elevul transferat este asociat formațiunii de studiu în care a învățat din unitatea Dvs. de învățământ).
| Ilfov | Ilfov | UNICEF |
110 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 14:58:57
|
Întrebare/Descriere situație/context |
pentru completatea fisei elevului nu apar in lista prescolarii inscrisi de la unitatea de invatamant arondata. La monitorizare restransa apare gradinita arondata
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:15:47
|
---|
La data/ora: 2025-02-15 19:59:45
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor atunci responsabilul SIIIR din școală trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate (indiferent daca sunt din PJ sau structuri).
| Braşov | Braşov | Grădinița Cu Program Normal Nr. 4 Brașov |
111 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 15:22:48
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am completat deja pentru fiecare elev secțiunile 4.1, 20 și 21 și am finalizat fișa. În urma adresei primite astăzi în legătură cu necompletarea acestor puncte nu mai pot face nimic. Vă rog să-mi dați o soluție urgentă pentru că este vorba de 400 de elevi. Mulțumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:15:22
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 16:34:24
Text: Bună ziua,
Vă rugăm să păstrați datele așa cum le aveți în acest moment. Ministerul Educației va reveni grabnic cu clarificări.
| Suceava | Baia | Scoala Gimnaziala "Nicolae Stoleru" Baia |
112 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 15:26:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
In fisa de identificare elev, la prescolarul Sanda F Teodor Mihail nu se pot salva datele introduse, apare eroare cu mesajul Aplicatia a intalnit o eroare interna
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
06-03-2025 19:58:07
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:10:37
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
| Dâmboviţa | Târgovişte | Grădinița Cu Program Prelungit "Alexandrina Simionescu Ghica" Târgoviște |
113 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 18:11:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Două întrebări ca urmare adresei ISJ prin care se solicită să nu se completeze, deocamdată, itemii 4, 4.1, 5, 20, 21!
1. În cazurile în care fișa a fost finalizată nu se mai pot debifa acei itemi. Rămâne așa?
2. Dacă nu se bifează itemul 20 nu se poate finaliza fișa. Cum se procesează în acest caz? Se salvează doar fișa, urmând să se finalizeze după clarificările oferite de MEC?
Vă mulțumim!
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:14:42
|
---|
La data/ora: 2025-02-04 18:19:27
Text: Bună ziua,
Fișele deja completate și finalizate vor rămâne așa până la clarificările pe care le va oferi Ministerul Educației și Cercetării. Pentru fișele în curs de completare, da, aveți dreptate, se salvează fișa fără a mai completa datele prevăzute la itemii indicați în adresa Mininsterului Educației și Cercetării și le veți putea finaliza după ce MEC va reveni cu clarificări, conform instrucțiunilor care vor fi oferite.
| Mureş | Sarmaşu | Liceul Teoretic "Samuil Micu" Sărmașu |
114 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 20:06:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu se salvează fișa și nici nu o pot finaliza
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:14:11
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:11:39
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Școala Gimnazială "Regina Maria" |
115 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
04-02-2025 20:07:28
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Nu se salvează fișa și nici nu o pot finaliza
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:14:04
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:12:26
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 6 | Școala Gimnazială "Regina Maria" |
116 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 08:21:11
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Ce facem în cazul în care părintele nu vrea să comunice datele din fișa de monitorizare (de loc sau parțial, de exemplu: etnia și nivelul studiilor parinților)
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:06:47
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 20:02:26
Text: Bună ziua,
Vă mulțumim pentru problema semnalată. Colegii de la SIMAVI au găsit o soluție și o vor implementa cât mai curând (posibil chiar în cursul zilei de mâine) și vor exista opțiuni de selectat în cazul refuzului părinților de a furniza datele solicitate.
| Timiş | Becicherecu Mic | Școala Gimnazială "Dimitrie Țichindeal" Becicherecu Mic |
117 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 08:21:44
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Astăzi, 5 februarie 2025, ni s-a transmis că în fișa elevului nu trebuie completați unii itemi. Deoarece termenul de finalizare este 10 februarie, am completat deja aproape toate fișele. Selecțiile făcute nu pot fi anulate, fișele nu pot fi șterse și refăcute. De exemplu, am pus bifă pe NU la itemul 4.1. Cum putem anula?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:06:35
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 19:58:51
Text: Bună ziua,
Conform informațiilor primite, fișele elevilor finalizate nu pot fi modificate în acest moment. Vă rugăm să păstrați fișele completate și salvate parțial așa cum sunt acum, până la sosirea clarificărilor Ministerului Educației și Cercetării (cel mai probabil în cursul zilei de mâine).
| Prahova | Talea | Școala Gimnazială, Comuna Talea |
118 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 10:37:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am primit de la directiune acum ca nu trebuie sa completam la 4,4.1,5,20,21, dar noi cadrele didactice am bifat deja raspunsul ”nu”. Ce mai este acum de facut? Nu ne mai putem debifa raspunsul.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:04:52
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 19:01:53
Text: Bună ziua,
Fișele finalizate nu pot fi modificate în acest moment. Fișele deja completate și salvate vă rugăm să le păstrați așa cum sunt până vin clarificările de la Ministerul Educației și Cercetării (cel mai probabil în cursul zilei de mâine). Dacă niciun elev nu a făcut cerere pentru înscrierea la disciplina „Limba maternă/Istoria și tradițiile minorităților” atunci ați selectat răspunsul corect („Nu”).
| Sibiu | Jina | Şcoala Gimnazială Jina |
119 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 13:07:58
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Metodologie, Art. 7
(2) Formațiunile de studiu, clase/grupe, constituite în forma de învățământ cu frecvență redusă/seral sau constituite în cadrul programelor de tip „A doua șansă”, nu sunt incluse în calculul indicatorilor și scorurilor la nivelul unității de învățământ, ci sunt evaluate în mod separat, urmărindu-se setul de indicatori prevăzuți de Anexa nr.3 a prezentei metodologii.
„Metodologia reglementată prin Ordinul 7701/2024 instituie in regim special, derogatoriu, pentru formațiunile de studiu cu forma de învățământ cu frecevnță redusă/seral sau constituite în cadrul programelor „A doua șansă”. În cazul acestor formațiuni de studiu va fi urmărit un set de 6 indicatori, prevăzuți în Anexa 1.3. Rațiunile care au stat la baza acestui regim special credem că sunt evidente, majoritatea elevilor acestor formațiuni de studiu fiind adulți, unii chiar și părinți la rândul lor. Opțiunea de a continua studiile într-o altă formă de învățământ decât cea de zi, presupune o situație mai puțin avantajată din perspectiva socio-economică (unii fie au ratat „prima șansă” în educație, fie sunt implicați în sarcini domestice sau s-au angajat pentru a se putea întreține pe ei și familiile lor. În plus, o astfel de derogare este justificată și de modalitatea specifică de constituire a acestor formațiuni de studiu (oferta este limitată, presupune opțiunea voluntară a celor care se înscriu, complianța cu cerințele specifice de înscriere iar bazinul de elevi acoperă o cohortă de vârstă largă)”. (Ghid tehnic - Partea 1, pg. 22)
Am citit aceste precizări referitoare la invatamantul seral, Noi la nivel de unitatea scolara am completat fisele elevi seral. Întrebarea este la procentul populatiei pe grup etnic din modulul monitorizare restransă ii luăm in calcul sau facem procent doar din cei de la zi?
Multumesc
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:03:28
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 19:45:14
Text: Dacă vă referiți la punctul 1 din Fișa de monitorizare a segregării a unității de învățământ, procentul populației aparținând fiecărui grup etnic..., aceste date privesc UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ (comuna, orașul, municipiul) unde se află unitatea de învățământ. Aceste date NU privesc populația școlară și se preiau din datele INS (e.g. datele de la recensământul populației) sau alte date oficiale demografice furnizate de autoritățile locale (e.g. primărie/Consiliu Local) care reflectă procentele fiecărui grup etnic din UNITATEA ADMINISTRATIV-TERITORIALĂ unde se află unitatea de învățământ.
| Constanţa | Hârşova | Liceul Tehnologic "Carsium" Hârşova |
120 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 13:34:38
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Elevii și clasele care au forma de învățământ frecventă redusa / seral si elevii și clasele de postliceala intra în procesul de monitorizare a segregării școlare?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:02:40
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 22:19:35
Text: Răspunsul oferit mai devreme este prezent și în lista noastră de Q&A de pe site, pentru a fi de folos și altor utilizatori.
https://mss.qie.ro/suport/qanda
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Suceava | Fălticeni | Colegiul "Vasile Lovinescu" Falticeni |
121 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 13:37:49
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Un profesor-diriginte a completat din greșeală, în fișa unui elev ai căror părinți nu au răspuns la chestionar.
Se pot șterge răspunsurile?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:02:22
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:31:11
Text: Nu. Se pot doar corecta răspunsurile. Chiar dacă fisa a fost finalizată, operati modificările si apasati din nou butonul "Finalizează fișa".
| Alba | Săsciori | Scoala Gimnaziala Sasciori |
122 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 13:50:35
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua, sunt de la Seminarul Teologic Liceal “Sf. Iosif Marturisitorul” Baia Mare, avem 2 nivele de invatamant 1. Liceal si 2 postliceal.
In modulul de la segregare sunt incarcati si elevii de la invatamantul postliceal, avem elevi la buget, cat si la taxa. Avem elevi care au varsta si de 60 de ani. Se completeaza si la elevii de la postliceala fisele?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 23:02:06
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 18:04:57
Text: Bună ziua,
Conform Art. 7, alin. 1 al Metodologiei:
„Prevederile prezentei metodologii sunt aplicabile tuturor unităților de învățământ preuniversitar, cu excepția unităților de educație extrașcolară, unităților de învățământ postliceal, palatelor și cluburilor elevilor sau cluburilor sportive ale elevilor”.
Mai multe detalii despre unitățile de învățământ postliceal și cum lor nu le sunt aplicabile normele Metodologiei găsiți în Ghidul tehnic - Partea 1, pg. 17-18
| Maramureş | Baia Mare | Seminarul Teologic Liceal "Sf. Iosif Marturisitorul" Baia Mare |
123 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
05-02-2025 16:24:41
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Invatamant prescolar. Trebuie sa raspundem la toate acele intrebări?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 23:01:09
|
---|
La data/ora: 2025-02-05 17:45:40
Text: Bună ziua,
Da, trebuie răspuns la toate întrebările. Pentru a vă ghida pentru a răspunde la toate acele întrebări, vă informăm că Fișa de monitorizare restrânsă a segregării – Date privind elevul urmărește înregistrarea anumitor aspecte care sunt relevante doar pentru ciclul sau ciclurile de educație pe care le acoperă unitatea de învățământ – de exemplu, dacă elevul este înscris la evaluarea națională este un aspect relevant doar pentru unitățile de învățământ care școlarizează elevii de clasa a VIII-a. La momentul lansării procesului de monitorizare a segregării școlare nu au fost introduse filtre de selecție și de aceea, fișa elevului conține câmpurile pentru toate datele care sunt colectate în cadrul monitorizării restrânse dar și în cadrul monitorizării extinse.
Cum Fișa de monitorizare restrânsă a segregării – Date privind elevul nu poate fi finalizată fără a completa toate câmpurile de date solicitate, logica care a stat la baza construcției Modulului SIIIR a fost că acolo unde informația nu este relevantă pentru un elev (de ex.: cazul unui copil din grupa mare de la grădiniță în raport cuinformația privitoare la Evaluarea Națională de la sfârșitul clasei a VIII-a SAU cazul unui elevul aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare în limba maternă care, evident, nu face cerere de înscriere la disciplina „limba maternă”) atunci răspunsul care va fi selectat este „NU”.
| Iaşi | Tomeşti | Grădinița "Fericitul Ieremia", Tomești |
124 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 09:19:45
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Din lista fiselor de monitorizare segregare lipsesc elevii arondați structurii Școala Primară Vădurele. Comuna Cândești, cod SIIIR 276101226
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:57:03
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:34:12
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
| Neamţ | Cândesti | Școala Gimnazială, Comuna Cândești |
125 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 09:31:37
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua ! La modulul fise elevi nu imi apar copiii de la unitatea arondata (Gradinita Fișer )
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:56:52
|
---|
La data/ora: 2025-02-16 13:38:47
Text: Utilizatorul trebuie sa aiba dublu rol. Rol de Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic.
Responsabilul SIIIR creeza contul de profesor si Modul UNICEF Cadru didactic (Tine apasat tasta CTRL si selecteaza cu mouse-ul Profesor si Modul UNICEF Cadru didactic). Apoi trebuie să asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă pentru se aduce fișele de la clasele arondate (indiferent dacă acestea sunt din PJ sau din structuri).
| Braşov | Rupea | Grădinița Cu Program Prelungit Rupea |
126 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 11:28:58
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Dacă am completat Fișa de monitorizare a elevului anterior indicațiilor venite de a nu bifa secțiunile 4, 4.1., 5, 20, 21.... Cum le mai pot debifa?
Vă mulțumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:55:41
|
---|
La data/ora: 2025-02-10 13:55:51
Text: Bună ziua,
În data de 7 februarie Ministerul Educației și Cercetării a trimis o nouă adresă cu instrucțiunile de completare a itemilor respectivi (4, 4.1., 5, 20). Deci dacă ați completat acele date corect totul este în ordine. Doar itemul 21 va fi eliminat automat din SIIIR (la acest item trebuia bifat ce s-a bifat la itemul 20; în final va fi nerelevant ce s-a bifat la item-ul 21).
| Sibiu | Şeica Mare | Şcoala Gimnazială Şeica Mare |
127 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 13:59:12
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,
Doresc sa stiu la asezare banci ce inseamna Traditional si Rotatie? Concret, se refera la asezarea fizica a bancilor, la faptul ca elevii stau fix in banca si nu se muta...?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:54:12
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 09:24:25
Text: Răspunsul oferit mai devreme este prezent și în lista noastră de Q&A de pe site, pentru a fi de folos și altor utilizatori.
https://mss.qie.ro/suport/qanda
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Braşov | Braşov | Școala Gimnazială Nr. 30 Brașov |
128 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 15:32:20
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum se poate debifa o întrebare din lista celor la car nu ar fi trebuit bifat nimic? (De ex întrebarea 4) Un alt aspect: Nu se pot finaliza fișele dacă nu există răspuns la întrebarea 20, la care, conform instrucțiunilor din adresă, n-ar trebui bifat nimic
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:52:48
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 10:36:20
Text: Bună ziua,
Ministerul Educației și Cercetării va reveni cu clarificările și instrucțiunile necesare. E posibil ca termenul pentru finalizarea monitorizării de bază să fie prelungit.
| Dâmboviţa | I.L. Caragiale | Școala Gimnazială nr 1 I.L. Caragiale |
129 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-02-2025 16:00:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua! Am întâmpinat o problemă în cadrul completării fișelor de monitorizare a preșcolarilor. Am parcurs răspunderea la întrebările 4, 4.1, 5, 20 și 21, deși nu trebuia să răspund la ele. Am încercat să debifez răspunsul și nu se mai poate sau completez din noi fișele de monitorizare, nici asta nu se mai poate. Mă puteți ajuta cu un răspuns? Mulțumesc!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:52:40
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 10:34:12
Text: Bună ziua,
Ministerul Educației și Cercetării va reveni (cel mai probabil în cursul zilei de azi) cu clarificările și instrucțiunile necesare. E posibil să fie prelungit termenul de finalizare a monitorizării de bază.
| Sibiu | Avrig | Şcoala Gimnazială Avrig |
130 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
07-02-2025 08:11:47
|
Întrebare/Descriere situație/context |
În data de 6.02 am primit o adresă de la ISJ Cluj în care ne spune să nu completăm 5 campuri la fisele elevilor. Dacă nu se completeaza nu se poate da finalizare la fisa elevului. Dar problema e ca din 1133 de copii din scoala fisele sunt finalizate la 1000 și nu se mai poate modifica. Ce putem face?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:51:43
|
---|
La data/ora: 2025-02-07 10:29:24
Text: Bună ziua,
Vă mulțumim pentru efortul de a încărca și finaliza datele pentru cei 1000 de elevi. Nu vă faceți probleme, Ministerul Educației și Cercetării va reveni cu clarificările și instrucțiunile necesare. Și e posibil să fie prelungit termenul pentru finalizarea monitorizării de bază.
| Cluj | Gilău | Liceul Teoretic "Gelu Voievod" Gilău |
131 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
07-02-2025 09:17:56
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Fișa de monitorizare nu poate fi completată pentru 2 copii. Apare mesajul: SIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă. Preșcolarii frecventează unitatea din anul școlar trecut.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:51:17
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:19:06
Text: Încercați să ștergeți cache-ului din browserul de internet folosit (Chrome, Mozilla ...)
| Bucureşti | Bucureşti Sectorul 2 | Grădiniţa Nr. 23 |
132 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
07-02-2025 11:10:38
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua, pe platforma SIIIR al Școlii Gimn. Neri Szent Fulop nu se vad fisele pentru structura Gradinita cu Program Prelungit Neri Szent Fulop.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:48:17
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 13:53:01
Text: Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate
| Covasna | Sfântu Gheorghe | Școala Gimnazială "Néri Szent Fülöp" Sfântu Gheorghe |
133 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
07-02-2025 18:28:02
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am completat itemii pe care ni s-a solicitat să nu îi completăm, am salvat fișele completate și nu știu cum aș putea remedia această problemă. Există posibilitatea de a șterge datele salvate și de a le completa din nou?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:46:41
|
---|
La data/ora: 2025-02-08 13:41:40
Text: Dacă datele completate sunt corecte nu e cazul să le ștergeți.
| Bistriţa-Năsăud | Budacu De Sus | Școala Gimnazială Budacu De Sus |
134 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
09-02-2025 20:50:03
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună seara. Am completat fisele de segregare in întregime și am dat finalizare. Se pare ca trebuia doar salvare și nu trebuia sa completez la anumite puncte. Cum pot sterge?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:46:18
|
---|
La data/ora: 2025-02-10 13:48:08
Text: Bună ziua,
Conform Adresei Ministerului Educației și Cercetării din 7 februarie 2025, un singur item va fi exclus (21) iar dacă aveți completate toate celelate date din fișa elevului atunci sunteți ok. În privința itemului 21 acesta va fi exlcus automat din SIIIR și deci nu contează ce ați bifat (în mod normal cum se bifează la itemul 20 - elevul a făcut cerere pentru înscrierea la disciplina limba maternă - ar fi trebuit bifat și la itemul 21 - elevul a făcut cerere de înscriere la disciplina Istoria și tradițiile minorităților.
| Bihor | Oradea | Colegiul Economic "Partenie Cosma" Oradea |
135 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
10-02-2025 12:09:24
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,
La Școala Gimnazială Nr1 Rasova si structuri respectiv Școala Gimnazială Nr.2 Cochirleni, GPN Rasova, GPN Cochirleni au fost completate toate fisele elevilor și toti itemi din ele și s-a dat finalizare. Astazi am primit o notă prin care se solicită ca anumiti itemi nu trebuiesc completați... În fișe elevi nu se mai poate debifa, nici in fisa unitate școlara. Ce putem face????
Am publicat și indicatori , iar modulul imi genereaza doar un raport pe PJ respectiv Școala Gimnazială Nr. 1 Rasova nu și pe structuri.
Raportul conține erori respectiv procentul elevilor instituționalizați sau în plasament la nivel de școală este același cu procentul elevilor care au depus dosar pentru bursă scolară și nu este corect......
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:45:14
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:33:21
Text: Chiar dacă fisa a fost finalizată, operati modificările și apăsați din nou butonul "Finalizează fișa", datele se vor SALVA
| Constanţa | Rasova | Școala Gimnazială Nr. 1 Rasova |
136 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
11-02-2025 08:00:05
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua!
La completarea fișelor de elevi m-am confruntat cu o problemă. La unitatea noastră sunt elevi la diferite nivele (nivel liceal, liceal cu frecvență redusă, nivel profesional, gimnazial, primar și preșcolar). La modulul "Fișe elevi" pot lista numai elevii din nivelul liceal, liceal cu frecvență redusă și nivel profesional, restul elevilor nu apar în listă. Cum pot rezolva problema asta pentru a monitoriza segregarea în cazul fiecărui nivel?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:44:08
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:05:44
Text: Fișele monitorizare se regăsesc in SIIIR – Modul Monitorizare segregare școlară pentru toate nivelurile de învățământ și pentru toți elevii și preșcolarii.
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea ,,Configurare responsabil clasă,, .Astfel vor fi accesate fișele de la clasele arondate (indiferent dacă sunt de la PJ sau structuri).
Totodată, vă rog aveți în vedere din Metodologie Art. 7. - (1) Prevederile prezentei metodologii sunt aplicabile tuturor unităţilor de învăţământ preuniversitar, cu excepţia unităţilor de educaţie extraşcolară, unităţilor de învăţământ postliceal, palatelor şi cluburilor elevilor sau cluburilor sportive ale elevilor.
(2) Formaţiunile de studiu, clase/grupe, constituite în forma de învăţământ cu frecvenţă redusă/seral sau constituite în cadrul programelor de tip "A doua şansă", nu sunt incluse în calculul indicatorilor şi scorurilor la nivelul unităţii de învăţământ, ci sunt evaluate în mod separat, urmărindu-se setul de indicatori prevăzuţi de Anexa nr. 3 a prezentei metodologii.
| Harghita | Vlăhiţa | Liceul Tehnologic "Gábor Áron" Vlăhița |
137 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
11-02-2025 08:01:12
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua nu îmi regăsesc elevii de la structura arondată de pe Str Oașului Oare cum aș putea să-i văd în sistem?
Mulțumesc o zi bună Mirela Cojocar administrator
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:43:57
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:34:58
Text: Utilizatorul de nivel Profesor are drepturi pe modulul Monitorizare segregare dacă acestui cont de utilizator i s-a atribuit rolul Modul UNICEF Cadru didactic și dacă i-au fost asociate clasele în secțiunea Configurare responsabil clasă.
Astfel, toți elevii de la structura arondată se vor regăsi în baza de date.
| Cluj | Cluj-Napoca | Grădinița Cu Program Prelungit "Floare De Iris" - Structura 1 Cluj-Napoca |
138 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
11-02-2025 10:14:34
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua. Am observat ca imi sunt adusi si prescolarii de gradinita din anul scolar 2021-2022 acestia sunt la Scoala Gimnaziala nr.1 Ungureni, eu sunt administrator si acolo si prescolarii sunt si acolo ma gandesc ca nu cumva sa se dubleze.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:43:13
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:42:40
Text: Dacă elevii sunt asociați corect la formațiunile de studiu, pentru anul școlar 2024-2025, nu au cum să apară alții.
| Galaţi | Munteni | Scoala Gimnaziala Nr.1, Comuna Munteni |
139 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
11-02-2025 13:20:32
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Grădinița de copiii cu program normal aparține Școlii Gimnaziale Borbáth Károly" Vârghiș.
a) În secțiunea Fișe elevi (înțeleg din titlu că e vorba de elevi) nu sunt în tabel preșcolarii. Nici nu trebuie să figureze preșcolarii să aibă fișe?
b) Utilizatorul unde trebuie trecut să fie asociat Responsabil UNICEF? Itemul Administrator lipsește!
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:42:56
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 18:10:18
Text: Bună ziua,
Răspuns întrebarea a) ,,Fișa monitorizare” se aplică și antepreșcolarilor și preșcolarilor prin completarea acesteia de către părinți.
Preșcolarii se regăsesc în SIIIR-Modul Monitorizare segregare.
Răspuns întrebarea b) este disponibil în documentul ,,Flux de lucru modul Monitorizare segregare”, figura 2 (Asociere rol la utilizator).
Răspuns mai detaliat: Conducerea școlii are responsabilitatea legală generală a asigurării unui bun proces de monitorizare a segregării școlare, are obligația legală a certificării veridicității și acurateței datelor furnizate și raportate de către unitatea de învățământ și are responsabilitatea de a-i sprijini pe responsabilii desemnați pentru fiecare structură din partea Comisiei şcolare pentru prevenirea şi eliminarea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii în cadrul procesului de monitorizare a segregării școlare.
Responsabilii desemnați au responsabilitatea juridică pentru aplicarea metodologiei în fiecare unitate de învățământ (structură școlară). Responsabilii, împreună cu directorii unităților de învățământ, decid în mod concret cine culege datele, cine le centralizează, cine le încarcă în SIIIR și, în general, pe cine implică în acest proces de monitorizare (diriginți, secretarul școlii etc.), evident cu respectarea normelor în vigoare pentru protecția datelor cu caracter personal. (Ghid tehnic - Partea 1, pg. 20).
Pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul cu rol de informatician în SIIIR, la nivel de Unitate de învățământ trebuie să aibă asociat rolul Modul UNICEF Responsabil școală, aspectul este menționat în documentul ,,Flux de lucru modul Monitorizare segregare”, figura 2 (Asociere rol la utilizator).
Pentru a crea un cont de utilizator de nivel Profesor , utilizatorul la nivel de Unitate de învățământ, va accesa Modulul SIIIR-ADMINISTRARE-Utilizatori și va urma procedura standard de creare a unui cont nou.
Apoi, pentru a oferi utilizatorului nou creat (sau unui utilizator deja existent) de nivel Profesor
drepturi pe modulul Monitorizare segregare se va atribui acestui cont de utilizator rolul Modul UNICEF Cadru didactic.
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate.
| Covasna | Vârghiş | Școala Gimnazială "Borbáth Károly" Vărghiș |
140 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
12-02-2025 10:27:25
|
Întrebare/Descriere situație/context |
În lista elevilor pentru completarea fișelor apar numai elevii arondați unității școlare cu personalitate juridică (PJ). La unitate sunt arondate și alte unități școlare ale căror elevi nu sunt prezenți în lista pentru completarea fișelor elevilor. Este corect sau sunt alte probleme ?
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:42:14
|
---|
La data/ora: 2025-02-28 17:59:55
Text: Bună ziua,
Conducerea școlii are responsabilitatea legală generală a asigurării unui bun proces de monitorizare a segregării școlare, are obligația legală a certificării veridicității și acurateței datelor furnizate și raportate de către unitatea de învățământ și are responsabilitatea de a-i sprijini pe responsabilii desemnați pentru fiecare structură din partea Comisiei şcolare pentru prevenirea şi eliminarea violenţei, a faptelor de corupţie şi discriminării în mediul şcolar şi promovarea interculturalităţii în cadrul procesului de monitorizare a segregării școlare.
Responsabilii desemnați au responsabilitatea juridică pentru aplicarea metodologiei în fiecare unitate de învățământ (structură școlară). Responsabilii, împreună cu directorii unităților de învățământ, decid în mod concret cine culege datele, cine le centralizează, cine le încarcă în SIIIR și, în general, pe cine implică în acest proces de monitorizare (diriginți, secretarul școlii etc.), evident cu respectarea normelor în vigoare pentru protecția datelor cu caracter personal. (Ghid tehnic - Partea 1, pg. 20).
Pentru a avea acces la secțiunea de Monitorizare segregare, utilizatorul cu rol de informatician în SIIIR, la nivel de Unitate de învățământ trebuie să aibă asociat rolul Modul UNICEF Responsabil școală, aspectul este menționat în documentul ,,Flux de lucru modul Monitorizare segregare”, figura 2 (Asociere rol la utilizator).
Pentru a crea un cont de utilizator de nivel Profesor , utilizatorul la nivel de Unitate de învățământ, va accesa Modulul SIIIR-ADMINISTRARE-Utilizatori și va urma procedura standard de creare a unui cont nou.
Apoi, pentru a oferi utilizatorului nou creat (sau unui utilizator deja existent) de nivel Profesor
drepturi pe modulul Monitorizare segregare se va atribui acestui cont de utilizator rolul Modul UNICEF Cadru didactic.
Dacă utilizatorul este de tip profesor trebuie să se asociaze utilizatorul la clase în secțiunea Configurare responsabil clasă și atunci se aduc fișele de la clasele arondate.
| Alba | Sebeş | Scoala Gimnaziala Nr. 2 Sebes |
141 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
12-02-2025 15:45:38
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua,
Va rog sa ne lamuriti cu privire la situatiile de mai jos:
1. In cazul in care un parinte refuza sa completeze fisa elevului partial sau total. Cum sunt consemnate aceste date in fisa?
2. Conform adresei ME , itemul 20 - Elevul a depus cerere pentru înscrierea la disciplina limba matern, nu trebuie completat, insa in acest caz nu se poate salva fisa.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:42:00
|
---|
La data/ora: 2025-02-19 11:23:57
Text: Bună ziua,
În situația nedorită, în care un părinte refuză să-și indeplinească obligațiile care îi revin conform OME 7701/2024 sau conform contractului educațional și ROFUIP, datele se pot salva parțial, conform informațiilor pe care le avem în acest moment de la SIMAVI.
Conform ultimei adrese a MEC, itemul 20 trebuie completat: dacă există elevi aparținând minorităților naționale care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare alta decât limba maternă, atunci trebuie consemnat răspunsul relevant în funcție de situația reală de la nivelul unității de învățământ: dacă elevul (aparținând minorității naționale menționat mai sus) a depus cerere de înscriere la disciplina „Limba maternă”, se va selecta răspunsul „DA”, dacă nu a depus cerere se va selecta răspunsul „NU”.
| Vrancea | Focsani | Inspectoratul Scolar Vrancea |
142 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
13-02-2025 12:44:41
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Buna ziua! Aș dori sa aflu daca elevii claselor de la freventa redusa fac obiectul acestor operatiuni pe platforma SIIIR? si daca cei de la Seral este necesar completare formular clasele a XI, XII, sau doar cei de an terminal respectiv a XIII seral? Multumesc anticipat! Cu consideratie, Raducu
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:41:45
|
---|
La data/ora: 2025-02-13 13:04:12
Text: Răspunsul este prezent și în lista noastră de Q&A de pe site, pentru a fi de folos și altor utilizatori.
https://mss.qie.ro/suport/qanda
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Ilfov | Brăneşti | Colegiul Silvic "Theodor Pietraru" Brănești |
143 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
13-02-2025 12:57:24
|
Întrebare/Descriere situație/context |
M am lamurit este vorba de toate clasele, filiera/profil/ an de studiu
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:41:33
|
---|
La data/ora: 2025-02-13 13:03:35
Text: Mulțumim pentru confirmare.
https://mss.qie.ro/suport/qanda
Vom închide această cerere de suport. Dacă întâmpinați și alte probleme, vă rugăm să reveniți cu o nouă cerere de suport.
| Ilfov | Brăneşti | Colegiul Silvic "Theodor Pietraru" Brănești |
144 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
17-02-2025 19:11:09
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Primesc mesajul la Finalizare fisa: Următoarele secțiuni au erori de validare [18, 19, 20]
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
04-03-2025 22:37:41
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 19:59:16
Text: Nu sunt erori de validare la secțiunile [18, 19, 20], fișa elevului se poate salva!
| Galaţi | Galaţi | Colegiul National "Vasile Alecsandri", Localitatea Galati |
145 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
17-02-2025 19:20:21
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Cum procedam cu părinții care nu vor sa completeze Fisa elevului invocând GDPR ul ?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:37:05
|
---|
La data/ora: 2025-02-19 10:16:40
Text: Bună ziua,
Părinților care nu vor să completeze fișa elevului invocând GDPR-ul le puteți recomanda călduros să citească GDPR-ul întâi. În Art. 6 al GDPR sunt prezentate mai multe ipoteze normative în care ESTE PERMISĂ procesarea datelor personale dintre care menționăm: îndeplinirea unei obligații legale (cum sunt cele prevăzute în OME 7701/2024 în sarcina părinților și a unităților de învățământ) sau îndeplinirea unei sarcini în interes public. Aceste două ipoteze normative sunt valide în cazul datelor solicitate de Ministerul Educației și Cercetării în procesul de monitorizare a segregării școlare din partea părinților. OME 7701/2024 precizează că aceste date sunt necesare pentru desegregarea școlară și asigurarea echității educației, aceasta fiind un demers de interes public legitim. Nu mai puțin adevărat este că unitățile de învățământ sunt ținute să asigure protecția acestor date furnizate de părinți, în deplină conformitate cu GDPR. Părinții au obligația de furniza aceste date contextuale ale copiilor în temeiul contractului educațional și, mai ales, în temeiul obligațiilor legale statuate de OME 7701/2024.
| Galaţi | Galaţi | Colegiul National "Vasile Alecsandri", Localitatea Galati |
146 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
20-02-2025 10:51:50
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Dupa ce dau autentificare cum intru pe fisa elev ?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:36:35
|
---|
La data/ora: 2025-03-03 20:02:53
Text: Completare fișă elev
1. Din secțiunea Monitorizare segregare se accesează opțiunea Fișe elevi
2. Se deschide lista elevilor asociați la formațiunile de studiu pentru anul școlar selectat
3. Se selectează elevul pentru care se dorește completarea fișei de monitorizare și se apasă butonul Fișa monitorizare
4. Se completează informațiile solicitate și conform instrucțiunilor care se afișează la trecerea cu mouse-ul asupra câmpului de completat
| Botoşani | Botoşani | Colegiul National "Mihai Eminescu" Botosani |
147 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
21-02-2025 11:07:23
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Elev care nu mai frecventeaza cursurile si nu se poate lua legatura cu el pentru a afla datele necesare completarii fisei.
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
04-03-2025 22:33:20
|
---|
La data/ora: 2025-02-21 14:38:59
Text: Bună ziua,
Atâta vreme cât elevul nu e declarat în abandon școlar confirmat în acord cu procedura școlii și ROFUIP, el ar trebui raportat și în SIIIR - inclusiv în modulul segregare - cu toate informațiile care sunt deja identificate sau care se pot identifica despre el. Dacă unele informații nu pot fi identificate (din cauză că elevul nu mai este de facto în școală) singura soluție pe care o vedem este să lăsați necompletat câmpul aferent informației respective, fapt care conduce la salvarea informațiilor parțiale despre acel elev (butonul salvare), dar fără posibilitatea de finalizare a fișei acestui elev (butonul finalizare), deci elevul nu va fi luat în considerare la calcularea scorurilor de segregare.
| Vaslui | Bârlad | Liceul Tehnologic "Alexandru Ioan Cuza", Mun. Bârlad |
148 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
03-03-2025 13:13:43
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Când deschid fișa de monitorizare a elevului, îmi apare mesajul: SIIIIR-00000: Aplicația a întâlnit o eroare internă și nu pot intra să-i completez fișa.
|
Utilizator |
(public - neautentificat)
|
Modificat la |
12-03-2025 14:32:23
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 14:22:26
Text: Eroarea apare pentru că elevul are asocieri multiple la clase în anul școlar precedent. Lucrăm la remedierea acestei situații.
| Buzău | Vintilă Vodă | Şcoala Gimnazială "Tache Şi Ecaterina Tocilescu" Comuna Vintilă Vodă |
149 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
06-03-2025 14:29:58
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Bună ziua!
Vă solicităm să ne transmiteți de ce nu apare la toți elevii adăugați în fișă elev poziția nr. 2 Așezat în ultimele 2 bănci?
Din total 28 de clase poziția nr. 2 Așezat în ultimele 2 bănci, apare doar la 10 clase, după cum urmează: IX F, X C, X F, XI A, XI B, XI F, XI G, XII D, XII E, XII G
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
10-03-2025 09:02:45
|
---|
La data/ora: 2025-03-10 08:58:44
Text: Itemul 2 ,,Așezat în ultimele 2 bănci,,? este vizibil doar pentru formațiunile de studiu la care atributul ,,Așezarea în bancă,, este este completat cu valoarea T=Tradițional
| Teleorman | Alexandria | Colegiul Național Pedagogic "Mircea Scarlat" Alexandria |
150 | 1.2 Monitorizare restransă - fișă elev | XX - Alte aspecte legate de Fișa de monitorizare a elevului |
Adăugat la |
10-03-2025 22:43:48
|
Întrebare/Descriere situație/context |
Am preluat fisele elevilor din anul precedent.
1. Fisele nou create nu s-au finalizat fara bifarea itemului 20. Putem face ceva in acest caz?
2. Apar și fișele elevilor transferați.
Ce putem face in aceste cazuri?
|
Utilizator |
Autentificat
|
Modificat la |
12-03-2025 11:07:57
|
---|
La data/ora: 2025-03-12 11:07:04
Text: Itemul 20 trebuie bifat
• Itemul 20 ,,Elevul a depus cerere pentru înscrierea la disciplina ,,limba maternă,, este relevant pentru elevii aparținând minorităților naționale care frecventează unități de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă,, conform Legii învățământului preuniversitar nr.198/2023, Art. 11 alin. (4).
• Acest item nu este relevant pentru elevii aparținând minorităților naționale care învață în unități de învățământ cu limba de predare în limba minorității respective (itemul nu este relevant pentru elevii maghiari care învață într-o unitate de învățământ cu limba de predare maghiară etc.)
• Pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba minorității respective, SE VA SELECTA, IMPLICIT răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent itemului.
• Pentru elevii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul nu a depus cerere de înscriere la disciplina ,,limba maternă,, SE VA SELECTA, răspunsul ,,NU,, din câmpul aferent itemului.
• Pentru elvii aparținând unei minorități naționale care învață într-o unitate de învățământ cu predare în limba română sau în altă limbă decât cea maternă, dacă elevul a depus cerere de înscriere la disciplina ,,limba maternă,, SE VA SELECTA, răspunsul ,,DA,, din câmpul aferent itemului.
Exemplu: Dacă aveți unități de învățământ unde funcționează clase cu predare în limba română și aveți elevi de etnie rromă în aceste clase, dacă elevii au depus cerere să studieze limba maternă-rromani, se va selecta răspunsul DA, dacă nu au depus cerere se va selecta răspunsul NU.
2. Apar și fișele elevilor transferați.
Ce putem face in aceste cazuri?
• Fișele elevilor transferați la alte unități de învățământ nu apar în Modulul Monitorizare segregare, dacă se accesează Modulul Managementul elevului, Submodulul Transfer elev /Cereri primite și se aprobă transferul elevului în SIIIR.
| Prahova | Drăgăneşti | Școala Gimnazială, Comuna Drăgănești |